کد خبر: ۱۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۸
متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران با رشد ٨١.٧ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته به رقم ١٠٦٦٧٧ هزار ریال رسیده است.
به گزارش قلم، بر اساس آمار منتشر شده از اقتصاد کشور در زمستان سال گذشته، نرخ بیکاری جمعیت ١٠ ساله و بیشتر نسبت به فصل پاییز با  ٠.٤ واحد  رشد به ١٢.١ درصد رسیده است.

محصول ناخالص داخلی به قیمت ثابت سال ١٣٩٠ به رقم ١٧١٦٧٠٣ میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٨.٤ درصد کاهش داشته است.

شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی کل کشور (بر مبنای سال پایه ١٣٩٥) رقم ١٥٩.١ بوده است که درصد تغییرات ١٢ ماه منتهی به اسفند ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم) ٢٦.٩ درصد بوده است.

متوسط قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی در شهر تهران با رشد ٨١.٧ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته به رقم ١٠٦٦٧٧ هزار ریال رسیده است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران نیز با ١٤.٥درصد رشد نسبت به فصل گذشته به ١٧٨٦٥٩ واحد رسید و شاخص کل فرابورس ایران نیز با ٢٦.١ درصد رشد نسبت به فصل گذشته به ٢٢٥٨ واحد رسیده است.

همچنین کل واردات از گمرکات کشور به لحاظ وزنی ٢٧.٨ درصد و به لحاظ ارزش ٣٦.٢ درصد کاهش یافت و از نظر وزنی به رقم ٨١٧٥ هزار تن و به ارزش ٩٩٩٢ میلیون دلار نسبت به مدت مشابه قبل رسید.
در زمستان سال گذشته کل صادرات از گمرک جمهوری اسلامی ایران ٢٩٨٦٧ هزار تن و به ارزش ١٠٩٢٢ میلیون دلار بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل به لحاظ وزن ٣٠.٧ درصد و به لحاظ ارزش ٢٧.٤ درصد کاهش داشته است.

متوسط قیمت هر بشکه نفت خام سبد اوپک نیز ٦١.٨ دلار بوده است که نسبت به فصل پاییز ١١.٥ درصد کاهش داشته است.
منبع: میزان
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: