کد خبر: ۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
امروز در چهارمین روز کاری سال جدید، شماری از مقامات در ادامه دیدارهای نوروزی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 مهمترین بخش های سخنان هاشمی به این شرح است:

- درون زایی و برون‌نگری از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و مکمل یکدیگر برشمرد. این دو در کنار یکدیگر سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شوند، اگر درون زا نباشیم، وابسته می‌شویم و بدون سیاست برون‌نگرا نیز، تعامل، تجارت و صادراتی نخواهیم داشت.

- انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به اسلام، کشور و مردم در مجامع جهانی و بین‌المللی اعتباری دوباره بخشید و باعث شادی و امیدواری بیشتر مردم شد.

- بیشتر مردم از روند برگزاری و همچنین نتیجه انتخابات راضی هستند.

- نتایج انتخابات اخیر نشان داد که مردم به لیست‌ها به طور کامل رأی دادند و این امر نشانگر این است که مردم به خوبی درک کرده‌اند که انتخابات انفرادی جواب نمی‌دهد و نمی‌توان تصمیمات اساسی گرفت و این شیوه در بیشتر نقاط دنیا مرسوم است.

- استقامت، حفظ استقلال و عدم تأثیرپذیری از فشارها و بی‌طرفی وزارت کشور در انتخابات از نقاط قوت آن بود و ناظران انتخابات باید طرفدار عدالت و در قبال اعلام نظرها و آبروی افراد پاسخگو باشند.

- خلق مجلسی معتدل و زنده را حاصل حضور مردم در صحنه توصیفاست.

- انتظار می‌رود دیگر از تریبون مجلس شاهد هتاکی‌ها، دروغ‌گویی‌ها و سوء استفاده‌هایی که با عدالت اسلامی و موازین شرعی و انسانی سازگار نیست، نباشیم و نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید به تصویب قوانین مفید و کارگشای مشکلات مختلف مردم بپردازند.

- با هوشیاری مردم به نتایج خوبی در انتخابات دست یافتیم و من توفیق پیدا کردم در بخشی از این حماسه مردمی حضور ناچیزی داشته باشم.

 - آینده کشور با آگاهی مردم تأمین است. امیدوارم روزی موفق به اجرای کامل عدالت اسلامی در کشور شویم و این روز چندان دور نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: