کد خبر: ۱۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۸
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: «محمدرضا حضرت‌پور» لیبروی جوان ارومیه‌ای تیم ملی بزرگسالان پس از پایان دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها به تیم ملی جوانان جهت شرکت در مسابقات جهانی بحرین می پیوندد.
بهروز عطایی افزود: حضرت‌پور یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی جوانان است و کادر فنی قصد دارد از تمام بازیکنان خود در رقابت‌های جهانی بحرین استفاده کند.

وی بیان کرد: «یلی» و «حضرت‌پور» هم اکنون در ترکیب تیم ملی بزرگسالان هستند و بلافاصله پس از پایان لیگ ملت‌ها مستقیم عازم بحرین محل مسابقات جهانی جوانان خواهند شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۷ بازیکن در لیست تیم ملی جوانان قرار دارند ولی ما ۱۲ نفر را به رقابت‌های جهانی اعزام خواهیم کرد و پنج نفر خط می‌خورند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: مرتضی شریفی، امیرمحمد فلاحت‌خواه، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور چهار بازیکن ارومیه‌ای در ترکیب تیم ملی جوانان هستند و عملکرد قابل قبولی دارند.

عطایی با اشاره به اینکه ایران در گروه یک با تیم‌های روسیه، تونس و چک‌واسلواکی همگروه است، افزود: مسابقات جهانی جوانان از ۲۷ تیرماه جاری آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در نخستین گام به مصاف تونس خواهد رفت.

وی اضافه کرد: وضعیت کنونی بازیکنان در حد بسیار مطلوبی است و برگزاری اردوهای تدارکاتی در «اسلوونی» و «بلغارستان» تأثیر بسزایی در بالا بردن میزان آمادگی بازیکنان داشت.

ایگور کولاکوویچ با داشتن محمدرضا مؤذن در پست لیبرو حاضر نشد محمدرضا حضرت‌پور را به تیم ملی جوانان بدهد و اجازه داد این بازیکن پس از پایان بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال به تیم ملی جوانان بپیوندد.

از آن طرف نیز بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان با داشتن لیبروی دوم و تمرین نکردن حضرت‌پور با تیم ملی جوانان همچنان خواستار حضور حضرت‌پور در ترکیب تیم اش شد و این امر نشان از سطح فنی بالای این بازیکن ارومیه‌ای و اعتماد مربیان تیم ملی به وی است.

محمدرضا حضرت‌پور متولد ۱۱ فروردین ۱۳۷۸ در ارومیه است و با ۱۸۷ سانتی متر قد و ۸۷ کیلوگرم وزن در پست لیبرو بازی می‌کند؛ وی از رده نوجوانان به تیم ملی بزرگسالان رسید و هم اکنون در لیگ ملت‌های والیبال هنرنمایی می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: