کد خبر: ۱۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۶ تير ۱۳۹۸
امروزه با اوج گرفتن ثبت تصاویر سلفی، اپلیکیشن‌های مختلفی در هر دو پلت فرم اندروید و آي‌اواس هرکدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند.
اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه هنگام گرفتن تصاوير سلفي اقدام به حذف بعضي عکس‌ها در کمتر از چند ثانيه می‌کنید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های زير استفاده كنيد كه مختص ثبت تصاویر سلفی است. اين اپليكيشن‌ها باوجود فیلترهای متنوع و گوناگون در خود كمك بزرگي در اين زمينه به شما خواهند كرد.
1. Front Flash
برای سلفی گرفتن در تاریکی اپلیکیشنی طراحی‌شده که اتفاقا خیلی هم کاربردی است. با اين اپليكيشن به‌راحتی مي‌توانيد در تاریکی مطلق، سلفی‌های واضح بگیريد. وقتی در تاریکی مطلق روی حالت دوربین جلو هستید، با لمس هر نقطه از صفحه آی‌فون ناگهان صفحه به رنگ سفید درمی‌آید و شدت روشنایی به حداکثر خود می‌رسد. اپلیکیشن با این نور ایجادشده یا درواقع فلاش کاذب، از شما عکس می‌گیرد. البته برای رساندن نویزها به حداقل، بعضي فیلتر را هم به تصویر گرفته‌شده، اضافه می‌کند.
2. Retrica
رتریکا با داشتن بیش از ۸۰ فیلتر متنوع و جذاب، به شما امکان خلق عکس‌هایی بسیار دیدنی می‌دهد. این فیلترهای متنوع را تابه‌حال در کمتر اپلیکیشن عکاسی تجربه کرده‌اید. تایمر قابل تنظیم و ساخت کلاژ از تصاویر نیز از دیگر امکانات این اپ کاربردی است. نکته جالب این‌که رتریکا به شما امکان می‌دهد حتی قبل از عکاسی، نتیجه استفاده از فیلتر موردنظرتان را ببینید. با این اپلیکیشن، می‌توانید به‌صورت پشت سر هم و در فواصل زمانی مختلف از خودتان عکس بگیرید و چند عکس را در یک عکس کنار هم بچینید.
3.  RetroSelfie
سلفی‌ها همیشه باب میل ما نیستند یا کادرشان کج می‌شود یا رنگ‌هایشان بی‌روح است یا به چشم بیننده خیلی کسل‌کننده به نظر می‌رسد. RetroSelfie اپلیکیشنی برای عکاسی و ویرایش تصویر است که سلفی‌ها را به بهترین شکل ممکن می‌آراید. انواع افکت (به‌طور مثال، افکت عکس‌های قدیمی)، ایجاد فریم با اشکال گوناگون، فوکوس خودکار موقع عکاسی، افزایش کیفیت تصویر، برش، تغییر اندازه، چرخاندن عکس و اضافه کردن دست‌نوشته و متن به تصویر، از امکانات «رتروسلفی» هستند.
4. Candy Camera
این اپلیکیشن سلفی با بهره‌گیری از فناوری‌های هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشینی به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا تصاویر باکیفیت و خوبی را ثبت کرده و در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. استیکر، افکت و ابزارهای فانتزی اين برنامه تصاویر را از لحاظ زیبایی‌شناسی تغییر داده و موجب بهبود آن‌ها می‌شود. کندی کمرا هنگام عکاسی، چندین فیلتر زنده در اختیارتان قرار می‌دهد تا استفاده از آن‌ها به پس از گرفتن عکس محدود نشود. امکان تغییر اندازه کادر و تنظیمات فراوان برای تایمر دوربین هم از اختیارات شما در اپ پیش از عکاسی است.
بیش از صد فیلتر مختلف از جمله فیلترهایی برای روتوش چهره و... ازجمله امکانات این اپلیکیشن بی‌نظیر هستند.
5.  Picr
این اپليكيشن درحقیقت یک روزشمار و دفتر خاطرات بر پايه عکس‌های سلفی است و به شما در بازه‌های زمانی خاص یاد‌آوری می‌کند که عکس سلفی بگیرید و برای عکس‌های خود نیز متن مختصری بنویسید تا پس از گذشت مدتی بتوانید یک آلبوم تصویری زیبا از خود داشته باشید.
6. Camera360
قابلیت تشخیص چهره و عکاسی خودکار، صاف و درخشان کردن پوست هنگام عکس گرفتن، امکان عکاسی در نور خیلی‌کم، تمام آن چیزی است که شما برای گرفتن یک سلفی بی‌نقص احتیاج دارید. با بیش از ۱۰۰ فیلتر حرفه‌ای که همه به رایگان قابل دانلود هستند، می‌توانید عکس خود را از هر عکسی کاملا متمایز کنید. ترکیب چند عکس و قراردادن آن‌ها کنار هم و قالب‌های متنوع کلاژ از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.
7. Perfect365
در اين اپليكيشن، بیش از ۲۰ ابزار مختلف برای اعمال تغییرات روی چشم‌ها، چانه، لب، میزان سفیدی دندان‌ها، حالت ابرو و میزان کشیدگی پوست صورت و موارد دیگر وجود دارند. غیر از تشخیص و علامت‌گذاری خودکار نقاط کلیدی چهره، قابلیت بسیار جالب دیگر اي اپ حالت آینه آن است که امکان مشاهده ویرایش‌های انجام‌گرفته روی تصویر را به‌صورت یک ویدئوی ریل تایم براي کاربر فراهم می‌کند.
8. B612
اين برنامه از 25 فیلتر بهینه‌شده برای تصاویر سلفی، استیکرها و افکت‌هایی باقابلیت تشخیص چهره، ویدئوهای 15 ثانیه‌ای همراه با افکت، تصاویر کولاژ، سلفی سه‌بعدی برجسته، عکاسی با استفاده از تایمر تشکیل‌شده كه می‌توان از آن‌ها بهره گرفت و سلفي خوبي را ثبت كرد.
9. Snow
اسنو به شما اجازه می‌دهد تا همراه با افكت‌های زنده و خنده‌دار مخصوص چهره، به ضبط ویدئو سلفی پرداخته و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. مجموعه‌ای از استیکرها همراه با جلوه‌های ویژه و فیلترهای فوق‌العاده نیز وجود دارد که به ساخت انیمیشن‌های سلفی با فرمت GIF کمک می‌کند.
10. Sweet Selfie
از سوي اين اپليكيشن می‌توان از تصاویر سلفی خود کلاژ تهیه كرد. همچنین گزینه‌ای برای تغییر دوربین جلو تلفن هوشمند به دوربين عقب نیز وجود دارد كه كمك می‌کند تا بتوان از افکت‌های موجود به هنگام گرفتن عکس از دوستان‌تان نیز بهره برد. افکت‌های ريل تايم نيز از ديگر قابلیت‌های اين اپليكيشن كاربردي است.
11. Frontback
یکی از ویژگی‌های جالب اين برنامه كاربردي ثبت موقعيت روبه‌رو علاوه برگرفتن سلفی است. به‌عبارت‌دیگر كاربر می‌تواند به‌صورت همزمان از دوربین سلفی و دوربین عقب عکس گرفته و سپس یک کلاژ دوبخشی ایجاد كند. قابلیت فعال و غیرفعال کردن فلاش، جابه‌جایی بین دوربین عقب و جلو، استفاده از حالت تایمر، عوض کردن کادر عکس‌های ثبت‌شده با دوربین عقب، سلفی و حتی قابلیت ثبت عکس تکی نیز از دیگر امكانات این اپلیکیشن است.
12. CamMe
CamMe دوربینی است که به‌وسیله آن شما می‌توانید با حرکت دادن دست خود و بدون این‌که نیازی باشد گوشی‌تان را لمس و عکس بگیرید. توسط این اپلیکیشن می‌توان از نیم تا پنج متر از دوربین خود فاصله داشت و به‌راحتي سلفی گرفت! کافی است تلفن هوشمندتان را در مقابل‌تان و جایی مناسب قرار دهید و کف دست‌تان را بالا ببرید تا دوربین فعال شود، سپس انگشتان‌تان را جمع کنید و به آسانی عکس سلفی بگیرید.
معرفي وب‌سایت‌های كاربردي
www.seeme.ir
بسیاری از کاربران می‌خواهند وب‌سایت بسازند اما راه و روشش را بلد نیستند یا از پس هزینه‌های این کاربر نمی‌آیند. وب‌سایت seeme.ir سایتی است که به کمک آن می‌توانید با داشتن کمترین دانش درزمینه طراحی وب و در کمترین زمان، سایتی با ظاهر حرفه‌ای و زیبا طراحی کنید. برای این کار پس از ثبت‌نام رایگان و ورود به سایت، از طریق یک پنل مدیریت ساده می‌توانید سایت‌تان را طراحی کنید. همچنین هر زمان که بخواهید می‌توانید محتوای وب‌سایت‌تان را از طریق این پنل تغییر بدهید. سایت شما مدت کوتاهی پس از ساخته‌شدن هم به‌صورت خودکار در موتورهای جست‌وجوی اینترنتی ثبت خواهد شد. تصاوير دلخواه‌تان به‌راحتی بارگذاري مي‌شود و بخش پشتيباني هم به‌صورت 24 ساعته آمادگي پاسخگويي به سوالات و مشكلات تمام كاربران را دارد.
با استفاده از اين خدمات اين سايت، وب‌سایت شما هميشه از لحاظ فني و گرافيكي به‌روز خواهد بود.
techno-electro.com
سایت «تکنو الکترو» مرجع اطلاع‌رسانی‌ای فارسی برای علاقه‌مندان، دانشجویان و متخصصان برق و الکترونیک است. دست‌اندرکاران این مجموعه به تولید و نشر محتوای علمی و آموزشی در سطوح عمومی، تخصصی برق و الکترونیک مشغول‌اند. ارائه‌ جدیدترین اخبار و رویدادهای حوزه روباتیک و به‌رایگان در اختیار قرار دادن جزوات و کتاب‌های کاربردی برق و الکترونیک برای مخاطبان، از دیگر هدف‌های این سایت است. در ضمن یک انجمن تخصصی هم برای پرسش و پاسخ بین علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه پیش‌بینی‌شده که می‌توانند در بخش‌های اختصاصی‌اش به بحث و تبادل اطلاعات بپردازند.
همچنین در بخش دیگری از سایت، راهنمای جامع و مفیدی برای نوشتن مقالات علمی و پایان‌نامه‌ها قرارگرفته که می‌تواند برای علاقه‌مندان به مقاله‌نویسی و دانشجویان کارشناسی ارشد، مفید باشد.
nargil.ir
چه نوع گل‌هایی به درد آپارتمان می‌خورند؟ چه گیاهی به آفتاب نیاز ندارد؟ گل ختمی چه فوایدی دارد؟
 پاسخ این سوالات و صدها سوال مشابه دیگر را می‌توانید در سایت «نارگیل» پیدا کنید. سایت نارگیل، پایگاه اطلاع‌رسانی گل‌وگیاه است که می‌توان آن را یکی از به‌‌روزترین پایگاه‌های باغبانی به زبان فارسی دانست. آخرین اخبار گل‌وگیاه را هم می‌توانید در این سایت مطالعه کنید. کاکتوس‌ها، گیاهان تزئینی، بونسای‌ها و گیاهان آبزی از دسته‌بندی‌های اصلی این سایت هستند. در ضمن از بخش‌های پرطرفدار سایت می‌توان به بخش «پرسش و پاسخ» اشاره کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن، به سوالات و ابهام‌های شما درزمینه باغ و باغبانی پاسخ می‌دهد. همچنین جهت خرید کودها، بذر سبزیجات و ابزارآلات باغبانی هم می‌توانید به فروشگاه اینترنتی سایت مراجعه کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: