کد خبر: ۱۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۸
نحوه تقسیط مالیات ابرازی سال ۱۳۹۷ مودیان اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری از سوی محمدرضا نوری رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران مشخص شد.

به گزارش قلم، نحوه تقسیط مالیات ابرازی سال ۱۳۹۷ مودیان اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری از سوی محمدرضا نوری رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران مشخص شد.

این نامه که 15 تیرماه منتشر شده، آمده است: با عنایت به اینکه مهلت ارائه اظهار نامه مالیاتی عملکرد سال 1397 اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در حال اتمام می‌باشند و با توجه به اهمیت تحقق به موقع درآمدهای مالیاتی و همچنین  به منظور رفاه حال مؤدیان مالیاتی، در صورت درخواست تقسیط بدهی مالیات ابرازی توسط آنان، نحوه اقدام به قرار ذیل صورت پذیرد: 

1- آن دسته از مودیان که درخواست تقسیط بدهی خود را قبل از انقضاء مهلت تسلیم اظهارنامه ارائه نمایند تقسیط بدهی آنها به شرط پرداخت حداقل 50 درصد نقد و مابقی حداکثر تا 6 ماه بلامانع است.

2- آ‌ن دسته از مؤدیان که درخواست تقسیط بدهی خود را پس از انقضاء مهلت تسلیم اظهارنامه ارائه نمایند تقسیط بدهی آنها به شرط پرداخت 60 درصد نقد و مابقی حداکثر تا 3 ماه بلامانع است.

3- تقسیط بدهی مودیان خارج از شرایط فوق منوط به ارائه گزارش توجیهی اداره کل و موافقت این امور است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: