کد خبر: ۱۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۸
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این‌که برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محدودیت مالی وجود ندارد، گفت: تاکید ما براین است که مسائل مالی، مانع فعالیت هیچ شرکت دانش‌بنیانی نشود.
دکتر علی وحدت در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه فضایی که امروز در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با تاکید بر اینکه نیاز مالی نباید مانع فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها شود، اظهار کرد: ما باید از همه بخش‌های حاکمیتی و دولتی درخواست کنیم که به این شرکت‌ها اعتماد کنند و ما نیز در تلاش هستیم تا در همه مراحل طراحی و ساخت محصولات دانش‌بنیان از فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری میان اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور، تاکید کرد: گردهمایی امروز از جمله اقدامات این صندوق برای حوزه‌های اولویت دار است و امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی فناوری به سطح جامعه نفوذ کند.

وحدت با تاکید بر اینکه برگزاری این گردهمایی به منظور ورود صندوق به حوزه‌های استراتژیک و اولویت‌دار کشور است، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی موجب می‌شود که صندوق تامین مالی بهتری برای فعالیت‌های دانش‌بنیان شود و امیدواریم با این اقدام رونق بیشتر را در بخش فضایی شاهد باشیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه در اسناد بالادستی فناوری فضایی جزو فناوری‌های اولویت‌دار است، اظهار کرد: اگرچه اقدامات خوبی برای ایجاد زیرساخت در کشور صورت گرفته، ولی هنوز به بلوغ کافی در این حوزه نرسیده‌ایم و امیدواریم با فعالیت‌های انجام شده شاهد حضور بیشتر بخش خصوصی به اقتصاد فضایی باشیم.

وحدت با تاکید بر اینکه ما محدودیتی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان نداریم، یادآور شد: سیاست ما این است از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: