کد خبر: ۱۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۵ تير ۱۳۹۸
دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر پورتوریکو چهارمین مسابقه از روز نخست جام‌جهانی ۲۰۱۹ است که نهم شهریور و از ساعت ۱۳ به وقت ایران انجام می‌شود.
تیم ملی بسکتبال ایران از ۹ شهریور کارش در جام‌جهانی ۲۰۱۹ را آغاز می‌کند و در اولین گام به مصاف پورتوریکو می‌رود. این مسابقه چهارمین دیدار از روز نخست خواهد بود که ساعت ۱۳ به وقت ایران و ۱۶:۳۰ به وقت چین برگزار می‌شود.

جام‌جهانی چین با دیداری از گروه D و به میزبانی فوشان آغاز می‌شود که در این مسابقه آنگولا و صربستان برابر هم پیکار خواهند کرد.

تیم ملی چین میزبان مسابقات نیز از ساعت ۲۰ به وقت محلی برابر ساحل عاج بازی خواهد کرد که این مسابقه به گونه‌ای افتتاحیه رسمی جام خواهد بود.

آمریکا مدافع عنوان قهرمانی در روز نخست جام به میدان نمی‌رود و این تیم در دومین روز کارش را شروع می‌کند و به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

در روز نخست جام فیلیپین دیگر نماینده آسیا به مصاف ایتالیا می‌رود و کره جنوبی نیز با آرژانتین بازی می‌کند.

اسپانیا و تونس دو تیم هم‌گروه کشورمان نیز آخرین مسابقه روز نخست را برگزار خواهند کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران که ۹ شهریور اولین مسابقه‌اش را برگزار کرده یک روز استراحت می‌کند و ۱۱ شهریور به مصاف تونس می‌رود.

این مسابقه تیم ملی نیز ساعت ۱۳ به وقت ایران و ۱۶:۳۰ به وقت چین برگزار خواهد شد.

ملی‌پوشان دوباره یک روز استراحت خواهند داشت و سپس ۱۳ شهریور آخرین مسابقه مرحله گروهی‌شان را برابر اسپانیا برگزار می‌کنند. این مسابقه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت چین و ۱۷ به وقت ایران برگزار می‌شود.

عصر سیزدهم شهریور تقریباً وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران در راه المپیک توکیو مشخص می‌شود و می‌توان متوجه شد که ایران شانسی برای صعود مستقیم به المپیک ۲۰۲۰ دارد یا نه.

برنامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در جام جهانی:

شنبه ۹ شهریور:

ایران – پورتوریکو ساعت ۱۳

دوشنبه ۱۱ شهریور:

ایران – تونس ساعت ۱۳

چهارشنبه ۱۳ شهریور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: