کد خبر: ۱۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۵ تير ۱۳۹۸
آخرین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد که «سجاد مردانی» با پنج پله صعود در رده ششم وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم قرار گرفت.
رنکینگ تکواندوکاران در ماه جولای توسط فدراسیون جهانی اعلام شد و با احتساب امتیازات مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹، میرهاشم حسینی یک پله و سجاد مردانی کاپیتان تیم‌ملی دو پله در رده‌بندی المپیکی صعود کردند.

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه جولای را اعلام کرد که در این رنکینگ امتیازات مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ - ایتالیا محاسبه شده است.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، «آرمین هادی‌پور» نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم با یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت. «فرزان عاشورزاده» دیگر تکواندوکار در این وزن نیز همچنان در رده نوزدهم جای دارد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم «میرهاشم حسینی» که موفق شد بر سکوی قهرمانی مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ - ایتالیا بایستد یک پله صعود رده یازدهم را به خود اختصاص دهد. «سروش احمدی» نیز همچنان در رده چهاردهم قرار دارد. «امیرمحمد بخشی» با یک پله صعود رده بیست و دوم را به نام خود ثبت کرد.

«محمدعلی خسروی» در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم با ۲ پله نزول در رده بیست و هفتم قرار دارد. علی اشکوریان نیز با ۲ پله صعود رده بیست و نهم را به خود اختصاص داده است.

«سجاد مردانی» تکواندوکار وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم نیز که توانست مدال برنز گرندپری را کسب کند با ۲ پله صعود در رده ششم ایستاد. «سعید رجبی» دیگر نماینده این وزن با یک پله سقوط رده بیست و چهارم را در اختیار دارد. «مهدی خدابخشی» نیز که وزن خود را در سال جدید تغییر داده است همچنان در رده چهل و شش قرار دارد.

اما در گروه زنان «ناهید کیانی» در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم با چهار پله نزول رده سی و پنج را به نام خود ثبت کرد. «مهلا مومن‌زاده» دیگر نماینده این وزن نیز که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد با ۳ پله صعود در رده شصت و دوم قرار گرفت.

«پریسا جوادی» در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم همچنان در رده پنجاه و پنج قرار دارد. در وزن ۶۷- کیلوگرم «یلدا ولی‌نژاد» که به تازگی وارد رده‌سنی بزرگسالان شده است در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم با یک پله صعود رده بیست و یکم را به خود اختصاص داد. «کیمیا علیزاده» دیگر نماینده این وزن با ۱۳ پله سقوط، جایگاه شصت و سوم را در اختیار دارد و «ملیکا میرحسینی» نیز با چهار پله نزول در جایگاه هفتاد قرار دارد.

در وزن مثبت ۶۷ کیلوگرم نیز «زهرا پوراسماعیل» با چهار پله سقوط رده چهل و پنجم را به خود اختصاص داد. «اکرم خدابنده «دیگر نماینده این وزن نیز با یک پله نزول در رده پنجاه و پنجم قرار دارد و «کیمیا همتی» نیز با یک پله صعود در رده پنجاه و هشتم جای گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: