کد خبر: ۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،گفت: بازی مهمی در پیش داریم زیرا باید جایگاه مان را در آسیا حفظ کرده و به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کنیم .
 کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی ایران و عمان ، گفت: این بازی از دو جهت با اهمیت است اول اینکه می خواهیم رده نخست آسیا را در رنکینگ فیفا حفظ کنیم و از سوی دیگر به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعدی شویم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: می دانیم با تیم خوبی بازی داریم که بازیکنانی با شور و انگیزه زیاد دارد.
کی روش همچنین از هواداران تیم ملی فوتبال خواست که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را تنها نگذارند زیرا مطمئن هستم با کمک آنها می توانیم بازی خوبی ارائه کنیم .
وی افزود: ایران مدت هاست که نتوانسته عمان را شکست دهد و حالا این تیم با مربی جدید و بازیکنانی به مصاف ایران آمده است که انگیزه زیادی برای رویارویی با ما دارند. 
کی روش گفت: در زمان حضور من در تیم ملی ایران، دو بار با عمان بازی کرده ایم که در نخستین دیدار که بازی دوستانه بود شکست خوردیم اما در بازی دوم از مسابقات انتخابی جام جهانی نیز به تساوی رسیدیم که با توجه به تاثیر هر امتیازی در راه صعود به جام جهانی این تساوی ارزش زیادی برای ما داشت. 
به گفته کی روش تیم ملی ایران برای دیدار مقابل عمان شرایط خوبی دارد ضمن اینکه ایران از یک تیم دوم خوب و آماده نیز برخوردار است و این امتیاز مثبتی محسوب می شود.
سرمربی تیم ملی اضافه کرد: البته عمان مقابل ایران چیزی برای از دست دادن ندارد ضمن اینکه برای کسب افتخار و غرور خود به تهران آمده است و این درحالی است که تیم ایران تشنه پیروزی است .
کی روش خاطر نشان کرد: عمان تیم خوبی است اما حداکثر 15 بازیکن خوب دارد ولی من 23 بازیکن آماده در اختیار دارم که همگی می توانند قدرتمندانه در میدان حاضر شوند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در چارچوب مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 فردا ( سه شنبه) ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: