کد خبر: ۱۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۸
سه برادر آمریکایی، ابزاري براي آشپزخانه ابداع کرده‌اند که به کاربران کمک می‌کند تا مواد شوینده مورد نیاز خود را در خانه تولید کنند.
 به نقل از گیزمگ، سه برادر اهل میامی، ابزاری ابداع کرده‌اند که به کاربران امکان می‌دهد مواد شوینده را در خانه بسازند. هدف آنها از ابداع این ابزار خانگی موسوم به "کلینیست"(Cleanyst)، حذف ضایعات اضافه پلاستیک است. کلینیست به کاربران امکان می‌دهد تا از راه ترکیب مواد مورد نیاز با آب، شامپو، ژل شست و شو، مایع دستشویی و مایع ظرفشویی خود را در خانه درست کنند.
برادران "گونیا" (Gunia) درباره ابزار جدید خود گفتند: ما در سال ۲۰۱۵، با الهام از سیستم بازیافت بطری‌های پلاستیکی، به این ایده رسیدیم. از آنجا که محصولاتی که می‌توان آنها را با این روش تولید کرد، بسیار محدود هستند، ما تصمیم گرفتیم سیستمی ارائه دهیم که بتواند همه مواد مورد نیاز را با هم ترکیب کند.

کلینیست، محفظه‌ای برای ریختن آب دارد و کیسه‌های حاوی مواد مورد نیاز برای تولید شوینده، گیاهی هستند. کاربران می‌توانند به سادگی، محفظه را از آب پر کنند و کیسه‌ها را در کلینیست بگذارند. پس از این مرحله، می‌توان نوع عملکرد ابزار را روی یک نمایشگر LCD انتخاب کرد تا کار آن آغاز شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: