کد خبر: ۱۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۸
رییس فدراسیون تکواندو گفت: دانش فنی این رشته ورزشی امروزه در سراسر ایران منتقل شده و خانواده ها به این رشته به عنوان ورزش پویا اعتماد کرده اند.
سیدمحمد پولادگر روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو آذربایجان غربی افزود: رشته تکواندو امروزه در بین تمام خانواده‌ها مقبولیت یافته و به همین دلیل از ۲۰ سال گذشته لیگ تکواندو در بخش‌های آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: ورزشکاران مناطق آذربایجان جز بهترین تکواندوکاران کشورمان هستند که جایگاه‌های خوبی در تیم‌های ملی دارند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: تلاش ما در راستای ارتقای جایگاه تکواندو استان در کشور است و با همدلی بین همه ارکان، به دنبال کسب افتخار هستیم.

کیومرث پورایراندوست ادامه داد: در سال‌های گذشته در ورزش تکواندو بیشتر از رشته والیبال، ملی پوش داشته و توانستیم مدال‌های جهانی و بین المللی زیادی را کسب کنیم اما امروز این هیأت از روزهای اوج فاصله دارد.
مجمع انتخاباتی هیأت تکواندو آذربایجان غربی روز شنبه با حضور «سیدمحمد پولادگر» رئیس این فدراسیون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد.
«محمدعلی حبیب زاده» در این مجمع با اخذ ۱۱ رأی از ۱۸ رأی مأخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیأت تکواندو آذربایجان غربی انتخاب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: