کد خبر: ۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
در سالی که گذشت شهرام جزایری که کارگاه‌های آموزشی اقتصادی برگزار می‌کند، پنج تن از دولتمردان اقتصادی را به مناظره دعوت کرد.
او در گفت و گوي مشروحي گفته بود: يکي از دولتمرداني که ادعا مي کند اطلاعات کافي از بدنه و ساختار اقتصادي کشور دارد، بيايد تا من از او سوال کنم و معلوم شود که درست مي گويد يا نه! من حاضرم با پنج تن از دولتمردان فعال اقتصادي کشور مناظره کنم.

جزايري همچنين در پاسخ به اينکه مشخصا چه کساني را به مناظره مي‎طلبد؟، افزود: وزير محترم اقتصاد، رئيس محترم سازمان برنامه و بودجه، رئيس کل بانک مرکزي، مديران عامل بانک ها و رييس سازمان بورس. من در اين مناظره ضمن احترام وافر به آنها، خواهم گفت که هر کدامشان چه قدرت و اختياراتي دارند، اما از آن استفاده نمي کنند. چون درگير كارهاي ستادي وعمدتا سياسي هستند به جاي کار اجرايي. چطور چهار وزير که اختيارات کافي براي اصلاح امور دارند، براي رئيس جمهور نامه مي نويسند که چنين است و چنان است؟ در اين مناظره آنها بگويند که چه برنامه اي از نظر کمي و کيفي براي اجرايي کردن بند اول سياست هاي اقتصاد مقاومتي دارند اصلا مي دانند که تحت چه پروسه اي مي توان مردم را در بنگاه هاي اقتصادي، مشارکت واقعي داد؟

با گذشت قريب به چهارماه از اين درخواست، تا کنون پاسخي به مناظره او داده نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: