کد خبر: ۱۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۸
با حضور نماینده و مشاور وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور صورت گرفت؛
در دیدار نماینده و مشاور وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور با گزینشگران شهرداری مشهد، حکم حسین حسامی به تمدید و اعطاء گردید.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین همراهی، مشاور و نماینده وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شاخصِ مدیریت هسته گزینش شهرداری مشهد در سطح کشور بیان داشت: دستآوردها و تجارب ارزنده مجموعه گزینش شهرداری مشهد می‌تواند به عنوان یک نمونه موفق برای سایر هسته‌های گزینش کشور مورد استفاده قرار گیرد.
مشاور وزیر ضمن تقدیر از نگاه بنیادگرایانه و نواندیشانه حاکم بر گزینش شهرداری مشهد که مورد تأیید دبیر هیأت عالی گزینش کشور نیز است، پیشنهاد عضویت هسته گزینش شهرداری مشهد را در کارگروه‌های تخصصی هیأت عالی گزینش کشور که موجب غنای عملکرد سازمان گزینشی کشور می شود را ارائه کرد.
در ادامه جلسه حسین حسامی، مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد ضمن ارائه گزارش از عملکرد هسته گزینش شهرداری مشهد بر ادامه حرکت در مسیر روان سازی، هوشمندسازی و نوین سازی فرآیندهای گزینش تاکید نمود.
گفتنی است در انتهای جلسه اعضا هسته و کارگزاران گزینش شهرداری مشهد به بیان نقطه نظرات خود در جهت ارتقا کمی و کیفی عملکردی گزینش پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: