کد خبر: ۱۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۸
فناوری بلاکچین یکی از تازه ترین روندهای فناورانه جهان است که رویکردهای کنونی فناوری اطلاعات را به چالش کشیده است و راه کارهای فرا نوآورانه ای برای سازمان ها و روابط میان سازمانی و ذینفعان فراهم کرده است.
به گزارش قلم، احد سلاجقه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شستا با اشاره به تغییرات فناورانه شگرف در دنیای کنونی، گفت: شستا از فناوری های نوظهور در جهت اجرای اثربخش استراتژی ها و نیل به اهداف استراتژیک بهره خواهد برد.
سلاجقه با تاکید بر اهمیت فناوری های نوظهور و ساختارشکن دیجیتال همچون بلاکچین، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، علم داده و کلان داده در سازمان ها، به تشریح نقش تحول گرایانه بلاکچین پرداخت و افزود:
بلاکچین در ارتقاء شفافیت، پاسخگویی و اعتمادپذیری سازمان های آینده می تواند در ارتقاء عملکرد استراتژیک شستا به عنوان یک گروه اقتصادی پیشرو در کشور نقش محوری ایفا نماید.
مدیریت فاوا شستا تصریح کرد: فناوری بلاکچین مکانیزمی انقلابی و ماشین اعتماد در نظام اقتصادی هوشمند دیجیتالی است که همه اشخاص و سازمان ها و دولت ها را به بالاترین سطح اعتماد و پاسخگویی می رساند.
به طوری که با توجه به ساختار غیرمتمرکز و ساختار داده منحصر به فرد، دستکاری و تغییر در داده ها و اسناد را محال و غیرممکن می سازد و خطاهای انسانی و ماشینی، تراکنش های نادرست و معاملات ناقص را به حداقل ممکن می رساند.
سلاجقه در پایان افزود: در آینده نزدیک کارگروه فناوری بلاکچین در مدیریت فاوا شستا با بهره گیری از اساتید برجسته دانشگاه های کشور تشکیل می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: