کد خبر: ۱۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۸
مسئول اجرایی کارگاه آموزشی "استارتاپ‌های با رشد نمایی" بیان کرد: این کارگاه با شعار "از انتخاب ایده تا اصول رشد انفجاری استارتاپ‌ها در عصر فناوری‌های دیجیتال" و استفاده از ابزار دقیق برای پرورش ایده از جمله منحنی هایپ هجدهم تیرماه برگزار می‌شود.
عالیه حصاری اظهار کرد: این همایش با محوریت انتخاب ایده مناسب، استفاده از ابزار دقیق برای پرورش ایده از جمله منحنی هایپ، مونشات و سایر ابزاری که در سطح جهانی نتایج بسیار خوبی داشته است و چگونگی تشکیل تیم استارتاپی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این کارگاه دلایل عدم موفقیت استارتاپ ها با جزئیات بررسی می‌شود و راهکارهای مناسب برای اینکه افراد آماده ورود به بازار فناوری باشند، ارائه می‌شود. در نهایت دستورالعمل‌هایی برای کارآفرینی ارائه می‌شود.

مسئول اجرایی کارگاه آموزشی "استارتاپ‌های با رشد نمایی"، روند برگزاری این کارگاه را با آغاز انتخاب ایده مناسب معرفی کرد و گفت: رشد سریع فناوری منجر به پرورش بیشتر آن شده و به سمت کارآفرینی نمایی و با رشد مثبت هدایت می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه، مواردی از جمله بررسی ایده‌های کارآفرینی در دنیای با تغییرات سریع، آشنایی با هفت حوزه رو به رشد برای راه اندازی کسب و کار، روند متفاوت برای شتاب گرفتن و فراگیر شدن ایده‌های دیجیتال، استفاده از منحنی هایپ برای ارزیابی بازار فناوری‌های دیجیتال، تأثیرات انقلاب صنعتی چهارم در فضای کسب و کار و نقشه راه رسیدن به استارتاپی با رشد نمایی (یونیکورن) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حصاری با اشاره به دغدغه‌ها و پیچیدگی‌های حوزه استارتاپ‌ها، اظهار کرد: این سمینار با تلاش حداکثری خود در پی کاهش مشکلات و پیچ و خم‌های موجود برای تازه واردان عرصه استارتاپ است.

مسئول برگزاری کارگاه آموزشی "استارتاپ‌های با رشد نمایی" جامعه هدف این کارگاه علمی، آموزشی را تمام افراد فعال در حوزه کسب و کار، مدیریت، استارتاپ و ایده پردازان اعلام کرد و گفت: این کارگاه با رویکرد ارتقا سطح کیفی استارتاپی در عصر تکنولوژی برگزار می‌شود.

وی سخنران این برنامه را سعید عارفی راد- استاد و محقق دانشگاه صنعتی مالک اشتر و داور مسابقات کشوری ایده شو معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، کارگاه آموزشی "استارتاپ‌های با رشد نمایی" با همکاری مرکز شتاب دهنده‌های اصفهان، هجدهم تیرماه در ارگ جهان نمای اصفهان برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: