کد خبر: ۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با نمایشی که بازیکنان جوان تیم ملی ارائه کردند، به آینده امیدوار شدم.
کارلوس کی روش در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هند اظهار داشت: بازی زیبایی بود به خصوص اینکه بازیکنان جوان زیادی در ترکیب تیم ایران به میدان رفتند. ملی پوشان جوان در این مسابقه انگیزه بالایی داشتند و موقعیت های زیادی نیز خلق کردند.
وی افزود: شایستگی این را داشتیم که چند گل دیگر هم به ثمر برسانیم، با این وجود از اینکه توانستیم سه امتیاز به دست آوریم، خوشحالم.
کی روش با اشاره به مسابقه بعدی تیم ملی مقابل عمان گفت: عمان از سد گوام گذشته است، اما ایران صدرنشین است و می خواهیم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم.
وی اظهار داشت: بازیکنان جوان ایران نیاز به تجربه بین المللی بیشتری دارند، اما در دیدار امروز نیز نمایش خوبی ارائه کردند و به آینده امیدوار شدیم. وقتی سیدجلال حسینی در صدمین بازی ملی خود با انگیزه به میدان می رود بیشتر به آینده امیدوار می شویم. به رشید مظاهری و داریوش شجاعیان نیز به خاطر اولین بازی ملی تبریک می گویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به درگذشت یوهان کرویف خاطرنشان کرد: امروز روزی غم انگیز برای فوتبال است. فوتبال جهان یک مربی و متخصص بزرگ را از دست داد و خلا نبود این مرد بزرگ را احساس خواهد کرد. کرویف یکی از معدود افرادی بود که بخشی از فوتبال و تاریخ آن نبود، بلکه خود فوتبال و تاریخ فوتبال بود. کرویف از معدود انسان هایی بود که در روح و قلبمان جایگاه خوبی پیدا کرد و افراد کمی هستند که چنین جایگاهی به دست بیاورند.
وی افزود: برایم شرم آور بود که مسئولین فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون آسیا نتوانستند به این هماهنگی برسند که پیش از آغاز مسابقه به خاطر اتفاق تلخ بروکسل و درگذشت کرویف یک دقیقه سکوت برگزار شود. کار کنفدراسیون فوتبال آسیا برایم عجیب بود.
کی روش با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار ایران و هند گفت: از حضور هیجان انگیز و زیبای تماشاگران که با وجود قرار داشتن در ایام نوروز به ورزشگاه آمده اند، تشکر می کنم. کادر فنی و بازیکنان به خاطر شادی هواداران کار می کنند و علت اصلی حضورمان در فوتبال، آنها هستند. دیدن تماشاگران در ورزشگاه هیجان انگیز و دیدن شادی آنها هنگام ترک ورزشگاه غرورآمیز است.
کی روش درباره شعار تماشاگران که از وی خواسته بودند که تیم ملی را ترک نکند، گفت: این درخواست برای من خوشحال کننده بود و آنها وظیفه سنگینی به من محول کردند. هر چه در توان من باشد انجام می دهم تا نگذارم هواداران دلسرد شوند. هیچ وقت به هواداران دروغ نخواهم گفت، آنهایی که با عشق به من لطف داشته اند.
وی افزود: صادقانه با هواداران حرف می زنم. توقعات مردم و ما بالاست و به خاطر همین مسئله هم اینجا حضور داریم. دلیل اصلی که من اینجا هستم صعود به جام جهانی 2018 روسیه است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوار بودیم حمایت های لازم برای پیش بردن اهداف تیم ملی محقق شود اما این اتفاق نیفتاد. نمی دانم باید با چه شخصی درباره این موضوع صحبت کنم، اما حمایتی از تیم ملی صورت نگرفت. ظاهرا باید از دولت درخواست کنیم. نمی توانم دروغ بگویم و متاسفانه از تیم ملی حمایت نشده است.
وی در پایان اظهار داشت: در دو سه سال گذشته تنها حرف هایی که شنیدیم قول های واهی بود. صحبت هایی که شنیدیم فقط درباره فساد، شک و شبهه و لمپن ها بود. عشق من به مردم اجازه نمی دهد به آنها دروغ بگویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: