کد خبر: ۱۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
افراد ثروتمند در جهان گاهی پول‌های خود را خرج چیز‌هایی می‌کنند که عجیب به نظر می‌رسد، با هم چند مشابه از این ولخرجی‌ها را مرور می‌کنیم.

به گزارش قلم، شاید تا به حال گفتگو‌های افرادی که در بخت آزمایی‌های بزرگ برنده‌ی مقدار زیادی پول شده اند را دیده باشید. معمولاً وقتی که از این افراد پرسیده می‌شود که میخواهند با پول‌های میلیونی که برنده شده اند چه کار کنند جواب‌های ساده‌ای مثل تعمیر کولر منزل می‌دهند! زیرا هنوز متوجه نیستند پولی که برنده شده اند چه قدرتی خواهد داشت. اما افرادی که سال هاست در پول و ثروت غرق میباشند دیگر علاقه‌ای به خرج پول‌های خود در مسائل ساده و معمولی ندارند و یک قدم فراتر میروند.

در ادامه‌ این مطلب می‌خواهیم میلیاردر‌هایی را به شما معرفی کنیم که با ثروت خود کار‌های عجیبی انجام داده اند.

میلیاردر معروف جهان، بیل گیتس هرساله میلیون‌ها دلار از پولش را خرج انجمن‌های خیریه می‌کند، البته او ولخرجی‌هایی هم برای خودش دارد؛ عمارتی ٦هزار متری روی دریاچه واشنگتن با سینمای شخصی، کتابخانه و باشگاه بزرگ ورزشی. جت شخصی گیتس ٥٤میلیون دلار ارزش دارد.

ولخرج‌های مشهور دنیا را بشناسید

ولخرج بعدی تام کروز است با ٤٥٠میلیون دلار ثروت. او برای جت شخصی‌اش یک‌میلیون دلار پرداخت کرده است. کروز با هدیه عجیب به همسر دومش، کیتی هولمز یکی از مشهورترین هدیه‌دهنده‌های افراطی شناخته شد. هدیه او به کیتی، جت گلف‌استریم ۲۰‌میلیون دلاری بود.

ولخرج‌های مشهور دنیا را بشناسید

نیکلاس کیج هم یکی دیگر از چهره‌های مشهور ولخرج است با دو جین خانه، دو جزیره، ۵۰ دستگاه خودرو و اشیایی مانند جمجمه دایناسور ۲۷۶‌هزار دلاری و کتاب‌های مصوری با قیمت یک‌میلیون دلار و همچنین جت گلف‌استریم ۳۰میلیون دلاری.

ولخرج‌های مشهور دنیا را بشناسید

منبع: روزنامه شهروند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: