کد خبر: ۱۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
رئیس ستاد انتخابات شورایاری‌های شهر تهران:
جوادی یگانه از ثبت نام ۷۰۰ نفر در انتخابات شورایاری‌ها خبر داد.
به گزارش قلم، محمدرضا جوادی یگانه رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران صبح امروز در اولین گردهمایی اعضای هیئت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های که در تالار ایوان شمس برگزار شد، گفت: در این دوره ما مداخله شورایاری‌ها در امور اجرایی، اداری و مالی را ممنوع کرده‌ایم و همزمان در تصمیماتی که در سطح محلی موثر است باید نظر شورایاری اخذ شود و در گام بعدی هم باید نظرات آن‌ها مراعات شود.

رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم رابطه بین سرای محلات و شورایاری‌ها را مجدد تقویت کنیم، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات باید نشان دهیم که متفاوت هستیم و به مردم توجه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما اجرا کننده هستیم و تصمیم گیرنده شورای شهر است، اظهار کرد: تنها یک ماه تا زمان برگزاری انتخابات فرصت داریم و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم این زمان را به تأخیر بیندازیم و لذا انتخابات باید به موعد مقرر و به شکل سالم برگزار شود و ما تلاش کردیم که به صورت نهادی انتخابات برگزار شود.

جوادی‌یگانه با بیان اینکه انتخابات توسط مناطق برگزار می‌شود و ما به عنوان ستاد هماهنگ کننده هستیم، گفت: برای شروع کار اکثریت هیئت اجرایی را داریم.

رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران با اشاره به سابقه استانداری حمید طحایی که اکنون در ستاد انتخابات شورایاری‌ها حضور یافته، بیان کرد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت او برای برگزاری انتخابات استفاده کنیم، زیرا ارتباط او با وزارت کشور به ما کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در آخرین دوره ۵۷۰ نفر ثبت نام و ۱۵ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند، اظهار کرد: اصلی‌ترین موضوعی که با آن روبرو هستیم این است که هیئت اجرایی روزانه تشکیل شود و پرونده‌ها را بررسی کند.

جوادی‌یگانه با بیان اینکه در این دوره تاکنون ۷۰۰ نفر ثبت نا م کرده‌اند، اظهار کرد: تا روز ۲۴ اُم باید اسامی را اعلام کنیم.

رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران تصریح کرد: من به پزشکان و اصناف و معتمدین محلات نامه زده‌ام و باید همگی از آن‌ها دعوت کنیم که در انتخابات حاضر شده و خود را کاندیدا کنند.

وی با بیان اینکه در دوره قبل ۱۱ درصد شورایاری‌ها زنان بودند، تصریح کرد: حضو زنان خانه دار در انتخابات شورایاری‌ها بهتر است و من از معلولین، توان یابان و بازنشستگان هم خواستار حضور در انتخابات هستم.

جوادی‌یگانه با اشاره به اینکه فرآیند ثبت نام به صورت خود اظهاری و اینتنرتی انجام می‌شود، افزود: اگر کسی اطلاعات نادرست دهد و در مرحله‌ای معلوم شود که آن فرد این کار را انجام داده برای ما به عنوان فرد منفرد و مستعفی شناخته می‌شود.

رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران با بیان اینکه برای بررسی مدارک نیازی نیست که دقت کنیم همه مدارک درست باشد، گفت: علت این است که اصل ما بر اعتماد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: