کد خبر: ۱۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۸
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در روز سه شنبه گفت: «سیدمحمد موسوی و فرهاد قائمی» ۲ بازیکن ملی پوش با عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوستند.
پیمان رضایی روز سه شنبه  گفت: امسال تیم شهرداری ارومیه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور اقدام به جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش کرده است.

وی بیان کرد: تاکنون عقد قرارداد با موسوی و قائمی ۲ بازیکن لژیونر تیم ملی به نتیجه رسیده و تلاش برای جذب چند بازیکن ملی پوش دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: امسال با جذب مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی تیم شهرداری ارومیه امیدواریم تیم قدرتمند و آماده‌ای راهی رقابت‌های لیگ برتر کشور کنیم تا ناکامی‌های چند سال گذشته جبران شود.

براساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی شهرام محمودی، جواد کریمی و مرتضی شریفی نیز سه بازیکن دیگر مورد نظر مصطفی کارخانه برای حضور در تیم والیبال شهرداری ارومیه هستند.

بر اساس اعلام سرمربی، تمرین‌های آماده سازی تیم شهرداری ارومیه پس از تعیین شاکله اصلی تیم از نیمه مرداد ماه امسال آغاز می‌شود تا بازیکنان در فرصت زمان باقی مانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران، به هماهنگی و انسجام لازم برسند.

تیم شهرداری ارومیه فصل گذشته سال کم فروغی را پشت سر گذاشت و با وجود ایجاد تغییرات سه باره در انتخاب سرمربی نتایج ضعیفی به دست آورد؛ این تیم همچون سال ۱۳۹۶ وضعیت جالبی در لیگ برتر کشور نداشت و با قرار گرفتن در رده دهم جدول شانس حضور در رقابت‌های پلی آف را از دست داد.

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال ۱۳۹۰ اقدام به تیمداری در لیگ برتر والیبال کرده است؛ کسب چهار مقام سومی در سال‌های ۱۳۹۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵، نایب قهرمانی در سال ۱۳۹۳، پنجمی در سال ۱۳۹۱ و کسب عناوین هشتم و دهم در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نتیجه حضور این تیم در لیگ برتر ایران طی هفت سال اخیر است.
سال گذشته با توجه به نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در رقابت‌های لیگ دسته یک ایران، شهر ارومیه ۲ سهمیه در لیگ برتر کشور داشت.

از دهه‌های ۶۰ تا ۹۰ که والیبال ارومیه وارد تیم داری در لیگ برتر ایران شد، تیم‌های مختلف با نام‌های متفاوتی همچون تاج، انقلاب، پاس، مقاومت، سمن سو، آذرپیام، پگاه و فولاد ارومیه را به خود دیده است.
تیم والیبال ارومیه با قدمتی بیش از نیم قرن به جز قهرمانی جام کوروش در سال ۱۳۵۵ هیچ گاه ایستادن بر سکوی نخست لیگ برتر والیبال را تجربه نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: