کد خبر: ۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۸
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: کیفیت آسفالت و مناسب سازی معابر موضوع بسیار جدی برای شهرداری مشهد است.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید احسان عظیمی در برنامه زنده رادیویی" گفتگوی شهر بهشت" اظهار داشت: فعالیت های سازمان عمران شهرداری مشهد، یک کار تیمی است که با معاونت های حمل و نقل، اقتصادی و کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر انجام می شود و توفیق خدمت سازندگی در شهر مشهد را داریم.
وی افزود: کار تیمی در حوزه فعالیت ما بسیار اهمیت دارد و همکاری تمام حوزه های مدیرتی و شورای شهر به ما کمک می کند تا به اهدافمان در زمان مورد نظر برسیم.
عظیمی ادامه داد: تعهد کردیم که اجرای عملیات پروژه ها تابلوی روزشمار داشته باشد و با کمک همه همکاران و مدیران به این هدف خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه سازمان عمران شهرداری در چندین مسولیت ارائه خدمت دارد، گفت: سازمان عمران صنعتگر است که در این راستا کارخانه تولید آسفالت شهید مجیدی با ظرفیت و کیفیت بالا و ماشین آلات و تجهیزات بسیار بالایی فعالیت می کند.
عظیمی با بیان اینکه ما با کمک بخش خصوص نهضت آسفالت را به جهاد آسفالت تبدیل کردیم، اظهار داشت: آسفالت 3600 مترمربع از معابر شهر را با توان 70 درصدی بخش خصوصی و 30 درصدی سازمان عمران آغاز کرده ایم که یک کار جهادی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه تمامی معابر شهر ارزیابی شدند و براساس اولویت در دستور کار آسفالت قرار گرفتند، افزود: برای تمامی پروژه ها تابلوی روز شمار نصب خواهد شد تا در زمان تعیین شده بتوانیم به تعهدات خود به شهروندان عمل کنیم.
عظیمی با شاره به اینکه سازمان عمران مسولیت تامین و توزیع آسفالت را برای پروژه ها بر عهده دارد، ادامه داد: بحث کیفیت آسفالت خیلی موضوع جدی برای شهرداری مشهد است و به استناد نتایج آزمایشگاه های معتبر ، کارخانه تولید آسفالت شهید مجیدی بهترین کیفیت آسفالت را مطابق با استاندارد تولید می کند.
عظیمی در خصوص مناسب سازی معابر شهر برای توانیابان گفت: شهردار مشهد مشاوری در خصوص مناسب سازی شهر با همکاری توانیابان دارند که برای هر پروژه بر مناسب سازی تاکید می کنند که جهت پروژه های در حال اجرا، الزام مناسب سازی جدی است و در خصوص بهسازی ها، اقدام مناسب سازی ها کنترل خواهد شد.
وی در خصوص موازی کاری دستگاه های خدماتی با آسفالت معابر گفت: در مورد دستگاه های خدماتی هماهنگی هایی انجام شده و اطلاع رسانی از مکان های اجرای پروژه را منتشر خواهیم کرد تا دستگاه های خدماتی جهت اجرای پروژه های خود با ما هماهنگی داشته باشند.
عظیمی با بیان اینکه شهردار مشهد و شورای اسلامی شهر اعتبارات ویژه ای برای اتمام پروژه توسعه آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) پارک ملت در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: پروژه توسعه آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) پارک ملت با تلاش شبانه روزی همکارن و طبق تابلوی روز شمار تا 12 روز دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: فراخوانی را در راستای همکاری با بخش های خصوصی در بحث فعالیت های عمرانی شهر آماده کرده ایم که بعد از تایید منتشر خواهد شد و دعوت می کنم از همه کسانی که به آبادانی شهر مشهد علاقه دارند در این فراخوان شرکت کنند.
عظیمی ادامه داد: ارائه خدمت در مشهد باید براساس یک ساختاری باشد چراکه مشهد شهر توسعه و سازندگی است و فرصت تجربه کردن نداریم و باید خدمت سازندگی داشته باشیم.
وی از شهروندان درخواست کرد تا چشم بینای شهر باشند و گفت: مردم می توانند با ارتباط با مرکز 137 فعالیت های ما را پایش کنند تا بهبود در کار سازمان عمران شهرداری مشهد مستمرتر شود و پروژه ها به نحو احسن اجرا شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: