کد خبر: ۱۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۸
قدیمی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر ورود پارچه به کشور ممنوع نشده است گفت: اگر این امر رخ دهد تورم و کمبود در بازار رخ خواهد داد.
به گزارش قلم، امیر قدیمی‌نژاد، رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه با بیان اینکه در حال حاضر ورود پارچه به کشور ممنوع نشده است گفت: اگر این امر رخ دهد تورم و کمبود در بازار رخ خواهد داد.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه با بیان اینکه ۵۰ درصد تولید پارچه، داخلی است اظهار کرد: ۵۰ درصد مابقی وارداتی است.

به گفته قدیمی نژاد، پارچه به کشور‌هایی همچون حوزه خلیج فارس، عراق و افغانستان صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه با اشاره به اینکه ۴ هزار واحد رسمی در تهران مشغول به فعالیت اند تصریح کرد: امیدواریم که این واحد‌ها بتوانند رونق و توسعه بیشتری داشته باشند.

قدیمی نژاد بیان کرد: واحد‌های تولیدی پارچه همانند دیگر اصناف در جهت تحقق رونق تولید گام‌های بلندی برداشته که امیدواریم تا پایان سال این مهم، تحقق یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه یادآوری کرد: به دلیل نبود فرهنگ‌سازی صحیح در زمینه خرید کالای ایرانی، اغلب تولیدکنندگان مجبورند با نشان خارجی محصولات خود را عرضه کنند.

قدیمی نژاد با اشاره به اینکه حمایت دولت از صنف پارچه باید در اولویت قرار گیرد افزود: اگر این حمایت‌ها از سوی دولت به صنف پارچه صورت گیرد بطور قطع، می‌تواند با کشور‌های توسعه یافته رقابت کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه گفت: اگر بخواهیم میزان اشتغال زایی را در این صنف بالا ببریم باید حجم گسترده‌ای از کالاهی آن را بالا برود چرا که این امر به پیشرفت صنعت پوشاک کمک می‌کند.

قدیمی نژاد با تاکید بر اینکه صنعت نساجی در هر کشور رکن اصلی رشد اقتصادی است افزود: این موضوع می‌تواند به صنعت پوشاک در کشور کمک رسان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: