کد خبر: ۱۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
شش اپلیکیشن کاهش وزن جدید برای آن‌هایی که قدم‌ در راه کاهش وزن گذاشته‌اند
اگر مصمم به کاهش وزن بوده باشید، یا حتی تازه از شماره پیش به گروه پیوسته باشید؛ حتما از صفحه معرفی اپلیکیشن‌های لاغری آگاه شده‌اید.
این دو صفحه ساده و سرراست، کمک می‌کند تا اگر به هر دلیل نمی‌توانید برای کاهش وزن هزینه کنید، با راحت‌ترین، درست و دقیق‌ترین روش ممکن، در راه کاهش وزن قدم بردارید و قدم‌ها را مصمم و محکم بردارید. این‌بار هم با تعدادی برنامه یا همان اپلیکیشن کاهش و کنترل وزن به سراغ‌تان آمده‎ایم که اگر به هر دلیل دوست دارید، برنامه‌های قبلی را تغییر دهید یا حتی برنامه جدیدی را به کسی پیشنهاد کنید، دست‌تان پر باشد. این اپلیکیشن‌ها به‌راحتی قابل نصب روی تلفن همراه بوده و بابت این کار هم نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. ویژگی همه برنامه‌ها را به‌خوبی مطالعه کرده و از بین آن یک یا چند برنامه را انتخاب كنيد که به نظرتان بهتر بوده و با ساختار جسمی و روانی شما هماهنگ‌تر است.
1. فودوکیت
این برنامه برپایه شناخت مخاطب طراحی شده است. به این ترتیب که مخاطب را از ترکیب‌های موجود در موادغذایی آگاه کرده و به آن‌ها علم به خوردن را می‌آموزد. درواقع ویژگی‌ای که باعث ایجاد بینش خوردن شده و به لحاظ روانی نیز بدن ما را برای کاهش وزن آماده می‌کند اما به چه شکل؟
* چطور کار می‌کند؟ 
این اپلیکیشن به کاربر این‌طور آگاهی می‌دهد که هر خوراکی انتخابی، در مقایسه با خوراکی دیگر، چه مقدار کالری، چربی یا شکر دارد. از سوی دیگر، بهترین‌ها در هر گروه غذایی را هم معرفی می‌کند. برای مثال در گروه غلات، کدام‌یک دارای کمترین میزان قند است. از سوی دیگر این برنامه به کاربر رژیم غذایی مناسب را براساس ساختار تغذیه و میزان تحرک بدنی، ارائه می‌کند. به این ترتیب می‌توانید به بهترین برنامه یا رژیم غذایی برای کاهش وزن، دست پیدا کنید. از آن‌جا که می‌توانید درباره موادغذایی و ساختار آن‌ها نیز اطلاع پیدا کنید، بنابراین می‌توانید با جایگزین کردن خوراکی‌ها، رژیم غذایی با تنوع لازم را داشته باشید. به همین دلیل از رژیم زود خسته و زده نخواهید شد. 
* امکانات: نصب این برنامه برای هر دو سیستم اندروید و آی‌یواس، رایگان است. 
2. اپلیکیشن پکت
با این برنامه غذایی می‌توانید رژیم غذایی مناسب را داشته باشید اما از آن خسته نشوید. به این دلیل که اپلیکیشن پکت، روال معمول برنامه‌های کنترل و کاهش وزن را رعایت نکرده و قوانین خودش را دارد. چرا؟
* چطور کار می‌کند؟ 
تا به حال برای کاهش وزن کسی به شما پول داده است؟ درواقع کسی هزینه زحمت‌هایتان را پرداخت کرده است؟ حتما که باید برای زحمت‌تان هربار، بار امتناع شما از خوردن یک عدد دونات، هدیه ویژه درنظر گرفت، چون با نفس‌تان مبارزه می‌کنید. اگر تا به حال این اتفاق نیفتاده است؛ با نصب اپلیکیشن پکت، می‌توانید از جایزه نقدی کاهش وزن برخوردار شوید! جالب است نه؟ این اپلیکیشن فقط برنامه کاهش وزنی است که از طریق پرداخت پول به ازای کاهش وزن، فرد را به ادامه کار تشویق می‌کند. هرچند اگر در راستای اجرای برنامه تعلل کنید، برنامه‌تان را حذف کرده و جایزه دریافتی را نیز پس خواهد گرفت!
این برنامه برای افرادی انتخاب خوبي است که به مشوقی برای ادامه رژیم غذایی نیاز دارند.
* امکانات: نصب اپلیکیشن پکت، برای دو سیستم اندروید و ای‌یواس، رایگان است. 
3. اپلیکیشن کالری فیک
پاسخ دادن به سوال‌های کاربرانی که درصدد کاهش وزن هستند، ویژگی این اپلیکیشن است. منظور چیست؟ 
* چطور کار می‌کند؟ 
 می‌توانید درباره کالری خوراکی‌های مختلف از این اپلیکیشن سوال کنید و در جواب، تعداد زیادی خوراکی سالم با کالری موردنظر دریافت کنید. برای مثال از این اپلیکیشن بپرسید که کالری کدام خوراکی‌ها 200 کالری است؟ و در پاسخ، تصویر بیش از 180خوراکی را ببینید! حالا با این شرایط، دست‌تان برای انتخاب بسته می‌ماند؟ مسلما نه. در این برنامه غذایی، اگرچه برنامه کامل رژیم غذایی را نخواهید داشت اما می‌توانید موارد بسیار متنوع با کالری‌های مختلف را دیده و انتخاب کنید. بنابراین هر زمان که از رعایت رژیم غذایی خاص و خوردن چند نوع خوراکی مشخص خسته شدید و هوایی خوردن شدید، سراغ این اپلیکیشن بیایید و برای ادامه مسیر، انرژی تازه بگیرید. 
* امکانات: نصب این اپلیکیشن برای سیستم ای‌یواس، رایگان است. 
4. اپلیکیشن فود ویزور
برنامه غذایی فودویزور، درواقع یک برنامه سنجش دقیق است. به این معنی که با داشتن این برنامه غذایی، دست‌تان برای شناسایی ساختار موادغذایی، خالی نمی‌ماند اما به چه شکل؟ 
* چطور کار می‌کند؟ 
کافی است تصویر خوراکی‌ای را که می‌خورید، یا قصد خوردن آن را دارید، برای فود ویزور بفرستید. به سرعت کالری آن را محاسبه کرده و دراختیارتان قرار می‌دهد. این کار برای بررسی کالری موادغذایی موجود در یک بشقاب غذا نیز میسر است. بنابراین به جای این‌که سراغ ترازو، وزنه، قلم، کاغذ و ماشین حساب برای محاسبه بروید، به‌راحتی با ارسال تصویر غذای‌تان می‌توانید کالری آن را داشته باشید. برای استفاده از قابلیت‌های این برنامه، باید عکس‌ها کاملا واضح بوده و با کیفیت بالا از خوراکی، نوشیدنی یا بشقاب غذای‌تان عکس بگیرید. 
* امکانات: نصب این برنامه راحت، کارا و سریع، برای هر دو سیستم اندروید و آی‌یواس، کاملا رایگان است. 
5. اپلیکیشن مای دایت کچ
این برنامه غذایی، با امکاناتی که دارد، رژیم غذایی را به برنامه‌ای تفریحی تبدیل می‌کند. بنابراین برای رژیم غذایی با مشکل مواجه نخواهید شد. به این دلیل که امکانات آن شما را به سمت این برنامه سوق داده و از رعایت آن سرزنده و سرحال خواهید شد اما مهارت و ویژگی این برنامه چیست؟ 
* چه کار می‌کند؟ 
این برنامه نه‌تنها رژیم غذایی مناسب، متناسب با میزان تحرک بدنی و قوت روزانه را ارائه می‌کند؛ بلکه می‌توانید لباس‌های متناسب با ساختار بدنی‌تان را هم از این برنامه پیشنهاد بگیرید اما برای این کار باید وارد چالش‌ شده و بعد این موارد را هدیه بگیرید. «دکمه اخطار» یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه است. به این معنی که اگر خوراکی‌ای از نظر شما نامناسب باشد، می‌تواند با ارسال تصویر و ثبت‌نام خوراکی موردنظر در جای مشخص شده برای این کار، اطلاعات برنامه را درباره خوراکی موردنظر دریافت کرده و آن را نخورید. 
* امکانات: نصب این برنامه برای هر دو سیستم اندروید و ای‌یواس، رایگان است. 
6. اپلیکیشن دیلی برن
سوزاندن! این کار یکی از بزرگ‌ترین کلیدهای کاهش و کنترل وزن در دوره رعایت رژیم غذایی و پس از آن برای تمام عمر است. این‌که بدن‌تان روانه چند کالری دریافت کرده و چند کالری می‌سوزاند، بسیار مهم است. این برنامه روی همین ویژگی، یعنی «سوزاندن کالری» طراحی شده است. درواقع هرچه میزان کالری مصرفی روزانه از طریق تحرک بدنی بیشتر باشد، به همان نسبت کاهش وزن سریع‌تر و بهتر اتفاق می‌افتد. این مسئله حتی مقدم بر نوع غذای مصرفی روزانه است. 
* چطور کار می‌کند؟ 
این اپلیکیشن روی افزایش میزان سوختن کالری روزانه متمرکز شده است. این کار نیز به ارائه ورزش‌های مختلف به کاربران؛ متناسب با درخواست و توانایی آن‌هاست. در این برنامه می‌توانید با ورزش‌هایی مانند آرام‌تنی، ورزش‌های کششی، استقامتی و ورزش‌هایی دست پيدا كنيد که با انجام آن‌ها ضربان قلب به مقدار مناسب افزایش می‌یابد. برای افرادی که به‌تازگی اپلیکیشن را نصب می‌کنند، هر روز یک ویدئوی ورزشی با مدت زمان 30 دقیقه اضافه شده و به مدت 24 ساعت، قابل دسترسی و دیدن است. از سوی دیگر امکان انجام حرکت‌های ورزشی در شرایطی مانند باشگاه وجود دارد تا به این ترتیب فرد به انجام ورزش تشویق شود. بنابراین نصب این دستگاه برای آن‌هایی بسيار مفيد و كاراست که به هر دلیل فرصت مراجعه به باشگاه و انجام ورزش در باشگاه یا زمین ورزش واقعی را ندارند.
* امکانات: اپلیکیشن دیل برن، به مدت 30 روز یا یک ماه برای هر دو سیستم اندوروید و آی‌یواس، درست بعد از نصب آن، رایگان است. بنابراین به مدت یک‌ماه می‌توانید به‌راحتی از ویژگی‌های این برنامه‌ برای کاهش و کنترل وزن برخوردار شوید. 

منبع: تندرستي
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: