کد خبر: ۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
انجمن نانوفناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری را در روزهای ۳۱ مرداد تا اول شهریور ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه یزد برگزار می‌کند.
انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن‌های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است. این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و اولین همایش آن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در دانشگاه تربیت مدرس بوده است.

چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو (NCWNN۱۳۹۸) از ۳۱ مرداد تا اول شهریور ماه امسال در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نانو شیمی، نانو فیزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک، نانو الکترونیک از جمله محورهای اصلی این همایش است.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی از برنامه‌های جانبی این همایش است. "طراحی و ساخت سلول‌های خورشیدی نانو ساختار"، "ارزیابی کشت سلولی بر داربست‌های مهندسی بافت"، "سنتز نانوذرات لیپیدی، پلیمری و فلزی"، " نگارش طرح کسب و کار در فناوری نانو"، "مرور، نگارش و ثبت اختراع" و "برنامه‌ریزی شغلی و حرفه‌ای" از جمله عناوین این کارگاه‌ها است. علاوه بر آن برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای محققان در این حوزه از دیگر برنامه‌های این رویداد است.

آخرین مهلت برای ارسال مقالات ۳۱ خرداد و آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۲ مرداد تعیین شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: