کد خبر: ۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۸
رئیس دانشگاه علمی کاربردی از تعیین تکلیف میزان افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه در هفته آینده خبر داد و گفت: به طور کلی شهریه دانشجویان برای مهرماه بیشتر از ۱۵ درصد افزایش نخواهد يافت.
دکتر محمدحسین امید به سیاست دانشگاه علمی کاربردی در خصوص افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه برای مهرماه جاری، اظهار کرد: در حال حاضر موضوع شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در دستور کار هیأت بررسی این موضوع قرار دارد اما هنوز تصمیم‌گیری در این زمینه نهایی نشده است. اما قطعاً هر تصمیمی گرفته شود میزان شهریه دانشجویان بیشتر از ۱۵ درصد افزایش نخواهد یافت.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون رسیدگی به موضوع شهریه دانشجویان علمی کاربردی هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد و در این جلسه میزان افزایش شهریه دانشجویان برای مهرماه ۹۸ اعلام خواهد شد اما قطعاً شهریه دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی تا سقف ۱۵ و در رشته‌های خدمات کمتر از ۱۵ درصد افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴ درصد دانشجویان محروم دانشگاه علمی کاربردی مشمول تخفیف شهریه هستند، گفت: در خصوص افزایش تخفیف شهریه‌ای جلسه‌ای را با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهیم کرد. امیدواریم کمک‌هایی در این زمینه دریافت کنیم اگرچه سال گذشته این کمک‌ها محقق نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: