کد خبر: ۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۱۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
نعیم الکعود شیخ عشیره البونمر در استان الانبار گفت: در درگیری عشایر عراقی با تروریست های داعش 15 تروریست به هلاکت رسیدند.
شیخ عشیره البونمر روز یکشنبه گفت که مبارزان عشایر با کمک نیروهای عراقی به مواضع تروریست های داعش در منطقه جبه در شمال البغدادی در غرب رمادی حمله کردند. 
برپایه این گزارش این درگیری ها به کشته شدن دو مبارز عشایری و زخمی شدن 4 تن و به هلاکت رسیدن 15 تروریست انجامید. 
الکعود گفت که عملیات نظامی عشایر و نیروهای ارتش عراق با هدف خارج کردن منطقه جبه از کنترل داعشی ها صورت گرفته است و این درگیری ها بین دو طرف ادامه دارد. 
در ادامه این گزارش آمده است، سرهنگ ولید الدلیمی یکی از نظامیان ارشد عراق نیز گفت که حمله هواپیماها به منطقه جبه موجب انهدام دو خودروی تروریست ها و به هلاکت رسیدن دو تن از آنان شد. 
برپایه این گزارش یک مقام پلیس بغداد گفت که انفجار بمب های کارگذاشته شده در مناطق مختلف بغداد نیز منجر به کشته شدن 7 تن گردید. 
سروان سلمان الجابری از نیروهای پلیس عراق اظهار داشت بمب کارگذاشته شده در خودروی یک پلیس راهنمایی در منطقه الغزالیه منجر به کشته شدن پلیس مذکور شد. 
در انفجار 3 بمب کارگذاشته شده در دو منطقه البیاع در جنوب بغداد، العبیدی در شرق و منطقه ابوغریب در غرب پایتخت شش تن کشته و 23 تن مجروح شدند 
بغداد تقریبا هر روز شاهد انفجار بمب های کار گذاشته شده و خودروهای بمب گذاری شده است و این انفجارها دهها کشته و مجروح که بیشتر آنان غیر نظامی هستند به جا می گذارد . بیشتر این انفجارها از سوی تروریست های داعش صورت می گیرد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: