کد خبر: ۱۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
سردار رحیمی:
رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۳۰۰ قهوه خانه، رستوران، کافی شاپ پلمب شد و ۴۱ قهوه خانه و ۸ باشگاه که تخلفات محرز داشتند پلمب شد.

به گزارش قلم، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در نخستین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات که در پلیس امنیت عمومی برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله از طرح تعداد ۲۵۰ پرونده تشکیل و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: از این تعداد، ۱۴۲ پرونده در خصوص شرارت، درگیری، قدرت نمایی، درگیری مسلحانه، باجگیری، زورگیری، ضرب و جرح و تعداد ۸۲ پرونده در خصوص مزاحمت نوامیس و محلات هستند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: تعداد ۲۶ پرونده از ۲۵۰ پرونده به اجرا گذاشته شده در خصوص تهیه و توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و … تشکیل شده است.

سردار رحیمی با اشاره به عمده سوابق و جرایم متهمین گفت: عمده سوابق و جرایم متهمین دستگیری شده در این طرح دارای سابقه شرارت، درگیری، ضرب و جرح، قدرت نمایی، باجگیری، مزاحمت نوامیس، مشروبات الکلی و مواد مخدر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شده که از این تعداد ۸ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور بوده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این طرح ۳۶۶ نفر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰۷ نفر اراذل و اوباش سطح دار و عامل تخریب، شرارت، نزاع و درگیری و تعداد ۲۰۵ نفر مزاحمین نوامیس و محلات و تعداد ۵۴ نفر حاملین سلاح گرم و سرد، توزیع کنندگان مشروبات الکلی و … بوده اند.

وی با اشاره به کشفیات بدست آمده در نخستین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش گفت: در این مرحله از طرح ۲۷ قبضه انواع سلاح کمری، ۶۲ قبضه انواع سلاح سرد، ۲۲۱ عدد انواع فشنگ، ۴۸۵۴.۹ لیتر مشروبات الکلی، ۳۳۸ گرم انواع مواد مخدر، ۵ دستگاه شوکر، ۴ عدد افشانه کشف شده است.

سردار رحیمی اظهار داشت: ۳ انبار دپو مشروبات الکلی به صورت کامل پلمب شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به پاکسازی محلات، قهوه خانه‌ها، سفره خانه‌ها و … افزود: تعداد ۲۹۱ قهوه خانه و سفره خانه، ۱۷۱ مورد باشگاه بدنسازی، ۲۰ مورد پارک، ۶۶ مورد محلات پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۱ قهوه خانه پلمب و ۸ باشگاه بدنسازی که در آنها جرایم مختلف در حال رخ داده بود پلمب شد.

سردار رحیمی در پایان یادآور شد: اغلب سفره خانه‌ها و باشگاههای بدنسازی در محله‌های فرحزاد، ستارخان، تهرانپارس، خاک سفید، وحیدیه، نظام آباد، نارمک، اتابک، بی سیم، افسریه، مشیریه، مسعودیه، خزانه، نازی آباد، یاغچه آباد، علی آباد، فلاح، ابوذر، شهرک ولی عصر، ۱۳ آبان، شهرری، دولت آباد و جنت آباد بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: