کد خبر: ۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
چالوس بازگشایی شد
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش برف در اکثر محورهای استان‌ها‌ی آذربایجان غربی، زنجان و کردستان خبر داد.
وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی تا ساعت 13:30، در اکثر محورهای سه استان آذربایجان غربی، زنجان و کردستان بارش برف گزارش شده؛ همچنین در محورهای چناران مشهد و قوچان چناران خراسان رضوی، محورهای ارتفاعات هراز، کرج چالوس و فیروزکوه مازندران، محور اراک بروجرد استان مرکزی، محورهای قزوین رشت و قزوین همدان استان قزوین و محور جوان‌رود کرمانشاه بارش برف گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان برای رانندگی در جاده‌های برفی و بارانی مقررات مربوط به رانندگی در این شرایط را رعایت کرده و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

وی افزود: محور چالوس که از صبح امروز به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری و پلیس راهور بازگشایی شد اما به دلیل شرایط جوی، تردد به کندی انجام می‌شود.

به گفته رحمانی، تردد در گردنه آوج در محور قزوین - همدان به دلیل بارش برف به کندی انجام می شود، بنابراین لازم است رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، قزوین و کرمانشاه شاهد بارش باران بود‌ه‌ایم و ترافیک در محورهای سوادکوه تا شیرگاه فیروزکوه ، محدوده‌های منجیل و رودبار، قزوین رشت، آزادراه تهران قم و جاده قم سلفچگان و محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس در باند شمالی آزادراه تهران – کرج و محدوده پل فردیس تا پل حصارک در باند شمالی آزادراه کرج قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: