کد خبر: ۱۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه شرکت‌ها و صنایع بزرگ کشور درصدد هستند تا نیازهای فناورانه خود را از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان مرتفع کنند، گفت: بر این اساس خدمات صدور ضمانت‌نامه و لیزینگ ما به شرکت‌های دانش‌بنیان در این راستا است.
دکتر علی وحدت در گفت‌وگو با ایسنا، موضوع بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان را از حوزه‌های مهم صندوق نوآوری و شکوفایی دانست و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴ هزار شرکت‌بنیان در کشور تشکیل شده که بعضی از آنها بزرگ بوده و بسیار موفق عمل کردند و تعداد این نوع شرکت‌ها کم نیست.

وی ادامه داد: بر این اساس صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد مالی تخصصی و کمک‌کننده به شرکت‌های دانش‌بنیان، برنامه‌های ویژه‌ای را در سال جدید برای بازار محصولات این شرکت‌ها در دستور کار دارد و در این راستا درصدد هستیم بسته‌های مالی ویژه‌ای را تدوین و به بازارسازی این شرکت‌ها کمک کنیم.

وحدت، تدوین بسته پوشش بیمه‌ای و پوشش ریسک محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به بازار این شرکت‌ها را از جمله برنامه‌های این صندوق نام برد و یادآور شد: با تدوین این بسته‌ها، شرکت‌های دولتی و نیز صنایع و شرکت‌های بزرگ با اطمینان خاطر، از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان بهره‌مند خواهند شد و با اطمینان بیشتری محصولات این شرکت‌ها را خریداری می‌کنند.

به گفته وی این بسته‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان کمک می‌کند تا اعتماد شرکت‌های بزرگ را جلب و نیازهای آنها را رفع کنند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به صدور انواع ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان در این صندوق اشاره کرد و گفت: صدور ضمانت‌نامه و همچنین خدمات لیزینگ این صندوق موجب خواهد شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند بخش مهمی از مسائل و چالش‌های خود را در حوزه بازارسازی مرتفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه شرکت‌ها و صنایع بزرگ کشور به دنبال شرکت‌های دانش‌بنیان قوی هستند تا نیازهای خود را از طریق محصولات آنها مرتفع کنند، خاطر نشان کرد: بر این اساس ما در صندوق نوآوری و شکوفایی در این زمینه‌ها فعال شدیم تا نیاز این شرکت‌های بزرگ را تأمین کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: