کد خبر: ۱۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ دفتر اسکان بشر در سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلام کرده است.

مازیار حسینی با بیان این‌که تکمیل ۵۰۰هزار مسکن مهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که در حال حاضر این عدد به ۴۲۰هزار واحد رسیده است، اظهار کرد: در واقع از زمان شروع به کار وزیر جدید ۸۰ هزار مسکن مهر تحویل شده است.

وی با تاکید بر این‌که دفتر اسکان بشر در سازمان ملل، ساخت مسکن مهر را جزو تجربه‌های منحصر به فرد و قابل انتقال به مجامع بین‌المللی اعلام کرده است، افزود: ۴ دولت درگیر این برنامه بودند و بیشترین کارایی آن در دولت  ۱۱ و ۱۲ بوده است، افزود: پروژه‌های مسکن مهر از نظر اسکلت و کیفیت واستحکام مسکن، مناسب ارزیابی می‌شود.

وی در عین حال با بیان این‌که رساندن آب و برق و گاز برخی پروژه‌های مسکن مهر به دلیل جانمایی اشتباه سخت است در گفت‌وگو با روزنامه دولت، گفت: در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به دنبال این هستیم تا اشتباهات مسکن مهر را تکرار نکنیم. بر این اساس اعلام کرده‌ایم در شهرهای کوچک ساختمان‌های ویلایی ساخته می‌شود و در شهرهای جدید احداث ساختمان تا ۷ طبقه مدنظر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: