کد خبر: ۱۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
رئیس شورای سیاست‌گذاری استارتاپ‌های دانشگاه پیام نور از آغاز نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" در ۲۳ خرداد ماه جاری خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر کریمی در این خصوص گفت: نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع "مراقبت و سالمندی" از سوی سازمان نظام پرستاری ایران و با همکاری و مشارکت دانشگاه پیام نور و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این استارتاپ افزود: سالمندی فعال، پویا و موفق، بررسی وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه‌های مراقبت از سالمندان، خدمات در منزل ویژه سالمندان، سالمند و مدیریت مراقبت، ارتقای سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از محورهای این استارتاپ است.

دکتر کریمی هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی را تولید و طراحی وب سایت، نرم‌افزار، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن و سامانه‌های هوشمند با رویکرد مراقبت و سالمندی عنوان کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، این استارتاپ در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه جاری در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: