کد خبر: ۱۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
باحکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یکی دیگر از مدیران بازنشسته این وزارتخانه تغییر کرد.

به گزارش قلم، از زمان اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، بسیاری از مدیران و معاونان بازنشسته از وزارتخانه و ادارات دولتی رفته‌اند که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز از این امر مستثنی نبوده است.

به همین منظور محمد حنیف، مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از مدیران بازنشسته از این وزارتخانه رفت. (البته خبر رفتن وی از دی ماه سال گذشته مطرح بوده است.)
براین اساس، محسن دلبری مدیرکل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شد که پیش از این مدیرکل امور استانهای سازمان میراث فرهنگی بوده است.

این درحالی است که پس از دستور محمد شریعتمداری وزیر رفاه مبنی بر اعلام اسامی همه اعضای هیأت مدیره شرکت های تابع این وزارتخانه از جمله شستا و صندوق های بازنشستگی با هدف شفاف سازی و مشخص شدن مدیران دوشغله یا بازنشسته،تعداد زیادی از مدیران یا استعفای خود را تقدیم کرده و یا کنار گذاشته شده اند.

پس از وعده شریعتمداری به نمایندگان ملت، فهرست اسامی 25 معاون و مدیرکل بازنشسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که منتظر دستور وزیر برای بازنشستگی و قطع همکاری هستند نیز در فضای مجازی منتشر شد.

با این حال باید منتظر تغییر و تعیین تکلیفی بسیاری از این مدیران پروازی،بازنشسته و دوشغله در این وزارتخانه بود.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: