کد خبر: ۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت قطارها برای نوروز 95 را یک میلیون و 850 هزار صندلی اعلام کرد و گفت: باوجود فروش بلیت های نوروزی، هم اکنون برای بیشتر مسیرها در اغلب روزها بلیت موجود است.
یک میلیون و 850 هزار صندلی قطار برای نوروز ظرفیت سازی شده است

محسن پورسید آقایی امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم بهره برداری از پنج رام قطار جدید مسافری و سالن جدید خدمات مسافری راه آهن تهران به خبرنگاران گفت: از پنج رام قطار جدید که امروز به بهره برداری رسید، چهار رام قطار پنج ستاره و یک قطار دیگر ریل باس است.
معاون وزیر راه وشهرسازی یادآورشد: امروز برای تامین رفاه حال مسافران یک سالن جدید خدمات مسافری در ایستگاه راه آهن تهران برای ارائه خدمات به مسافران افتتاح شد تا مسافران نوروزی به سهولت از ایستگاه راه آهن تهران تردد کنند.
پورسیدآقایی، ظرفیت قطارهای نوروزی را یک میلیون و 850 هزار صندلی عنوان کرد و گفت: بلیت قطار هم اکنون برای بیشتر مسیرها در اغلب روزها موجود است و مسافران می توانند برای تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ششم بهمن ماه امسال از طریق سامانه یکپارچه فروش بلیت راه آهن آغاز شد؛ متولیان بخش حمل و نقل پیش بینی کرده اند که در ایام تعطیلات نوروزی از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه 95، حدود دو میلیون مسافر از طریق قطارهای مسافری در ایام تعطیلات نوروزی در مسیرهای مختلف جابه جا شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: