کد خبر: ۱۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
عضو شورای شهر تهران گفت: به معاون منابع انسانی شهرداری اخطار می‌دهم که هر چه زودتر دو شغله‌ها را تعیین تکلیف کند.
به گزارش قلم، حجت نظری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در صد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر ایراد کرد با انتقاد جدی از دو شغله بودن برخی از مدیران شهرداری تهران گفت: طبق قانون تصدی همزمان بیش از یک پست در سازمان‌های عمومی و از جمله شهرداری تهران ممنوع است.

عضو شورای شهر تهران با ابراز تأسف از اینکه بر خلاف صراحت قانونی تعدادی انگشت شمار از مدیران دارای دو پست سازمانی در شهرداری هستند گفت: مگر از میان جوانان افراد متخصص و متعهد پیدا نمی‌شوند که افرادی در شهرداری بیش از یک شغل دارند.

وی خاطرنشان کرد: به معاون منابع انسانی اخطار می‌دهم که هر چه زودتر این دو شغله‌ها را تعیین تکلیف کند که در غیر این صورت اسامی آن‌ها را منتشر می‌کنم.

عضو شورای شهر تهران در ادامه گریزی هم به افتتاح گذر صنایع دستی در خیابان استاد نجات‌اللهی زد و گفت: از مسئولان شهری و گردشگری می‌خواهم که تنها به رونمایی از یک تابلو کفایت نکنند از آثار هنرمندان هم حمایت کنند.

نظری با تأکید بر اینکه می‌توان با استفاده از همکاری سازمان زیباسازی المان‌های صنایع دستی را معرفی کرد، گفت: اقدام روز گذشته در رونمایی از گذر صنایع دستی نشان داد که زیرساخت‌ها برای انجام اقدامات بعدی همچون پیاده‌راه سازی انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: