کد خبر: ۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
مدیر حراست وزارت ورزش که بعد از ماجرای عجیب و غریب راضی کردن کی‌روش به حضور در ایران آن هم در زمانی که با فدراسیون قرار داشت وارد دنیای فوتبال شد، اظهارنظرهای فنی را هم شروع کرد.

مدیر-حراست-وزارت-ورزش-هم-به-جمع-کارشناسان-فوتبال-اضافه-شد-خاکپور-برود؛-چه-کسی-بیاید؟

به گزارش «قلم نیوز» به نقل از سایت نود، رضا حسنی‌خو که پیش از این درباره مسائل فنی اظهارنظری نکرده بود درباره عملکرد تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا به کاپ گفت: باید آدمهایی را بیاوریم که دانش و سواد بیش تری داشته باشند تا این ناکامی ها از بین برود. بچه های ما بد بازی نکردند و در ۹۰ دقیقه از ژاپن سرتر بودند اما در ۳۰ دقیقه وقت اضافه دو گل خوردیم و بعد از آن وا دادیم. به نظرم در مجموع تدارک خوبی دیده شد؛ تلاش لازم هم انجام شد ولی توانایی و بضاعت ما همین بود.

این مدیر ارشد وزارت‌خانه در واکنش به خبر پایان همکاری خاکپور با فدراسیون گفت: اگر گزینه بهتری وجود داشته باشد استفاده کنیم. اگر فدراسیون بتواند فرد توانمندتری را جذب کند قدر مسلم ما هم استقبال می کنیم. اما تجربه نشان داده وقتی ما فردی را برمی داریم تا انتخاب نفر بعدی مدت زمان زیادی می گذرد. اگر می خواهیم خاکپور را برداریم بجایش چه کسی را می گذاریم؟ نباید تا دقیقه ۹۰ صبر کنیم. باید دقت لازم صورت بگیرد و زمان کافی هم به فرد مورد نظر داده شود تا کارش را انجام دهد.

او البته خودش هم قبول دارد که نباید در کار فدراسیون دخالت کند: مدیر مجموعه علی کفاشیان است و مسئول توفیق و عدم توفیق ها هم ایشان هستند. به همین دلیل باید عمیق و دقیق تر باید به این موضوع علی الخصوص تیم های پایه نگاه شود.

وزارت ورزش قبل از آغاز این مسابقات در بیانیه‌ای رسمی میزان هزینه تیم امید را اعلام کرد. حسنی‌خود در این‌باره گفت: آن حرکت اصلا کار درست و خوبی نبود. من هم آن را تایید نمی کنم. هر چیزی که باعث به وجود آمدن تنش شود با آن مخالفم. اتفاقا آن هزینه هایی که اعلام شد مربوط به زمان نلو وینگادا هم می شد. یعنی آن ۵ میلیارد برای دوسال بوده است و با مبلغ زمان محمد خاکپور آن را ادغام کرده بودند.

مدیر حراست وزارت ورزش که احتمالا یکی از اصلی‌ترین نفرات در پروژه منتفی کردن حضور کرانچار در تیم امید بوده در این‌باره گفت: به هر حال وزارت ورزش تشخیص داد که ایشان سرمربی تیم فوتبال امید نباشد. اما آیا فقط همان یک مربی می توانست ما را به المپیک ببرد و هیچ کسی دیگر در این دنیا نمی توانست این کار را انجام دهد؟ آیا فدراسیون فرد آلترناتیوی برای کرانچار نداشت؟ این نمی تواند توجیه مناسبی برای این شکست باشد اما می تواند یک ایراد باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: