کد خبر: ۱۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
تیزر اولین جشنواره فیلم "۱۱۴ ثانیه‌ای مبین" که از سوی مرکز تولیدات چند رسانه‌ای مبین جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، منتشر شد.
به گزارش ایسنا، مرکز تولیدات چند رسانه‌ای قرآنی «مبین»، اولین دوره جشنواره فیلم "۱۱۴ ثانیه‌ای مبین" را در تهران برگزار می‌کند.

در این رویداد قرآنی موضوعاتی چون سبک زندگی قرآنی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآنی، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر (ص)، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، آسیب‌های اجتماعی و توجه به محیط زیست مد نظر است.

بنا به این گزارش، این جشنواره در چهار بخش؛ فیلمسازی با تلفن همراه، فیلمسازی حرفه‌ای، بخش جنبی با موضوع تربیت فرزند و انتخاب مردمی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا ۳۱ شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

یادآور می‌شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دارالقرآن بسیج، شبکه قرآن و معارف سیما و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهاد دانشگاهی در برگزاری این جشنواره یاری رسانده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://mobinmedia.com مراجعه کنند. تمامی آثار ارسال شده در این جشنواره بر روی صفحه اینستاگرام مبین مدیا «https://www.instagram.com/mobin.media یا mobin.media@» و نیز کانال آپارات این جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/mobinmedia قابل مشاهده خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: