کد خبر: ۱۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد؛
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد از استقبال چشمگیر بیش از بیست و دو هزار زائر و مسافر در تعطیلات اخیر عید سعید فطر، از بوستان زائرپذیر غدیر خبر داد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با بیان خبر بالا به ارائه اطلاعات دقیق‎تری در خصوص استفاده‎کنندگان از اسکان موقت بوستان زائرپذیر غدیر پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات گذشته و استقبال خوب زائران حرم مطهر رضوی، از تاریخ 13 الی 17 خردادماه، تعداد 22700 زائر در بوستان زائرپذیر غدیر اسکان و از امکانات موجود در این بوستان استفاده کردند.

وی با بیان اینکه بیش از 5678 خودرو طی این مدت در این محل پذیرش شده است، تصریح کرد: سعی شده با ایجاد مکانی امن و امکانات رفاهی مناسب پذیرایی شایسته‎ای از زائران عزیز صورت پذیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری به امکانات ارائه شده در این کمپ اشاره کرد و افزود: در این مدت با استقرار 6 نیرو و دو خودروی آتش نشانی به ‎صورت 3 شیفت (24 ساعته)، اورژانس، نیروی انتظامی و تعزیرات جهت تأمین شرایط ایمنی، اقدام شده است. همچنین با راه‌اندازی قایق‌رانی استخر بوستان، خودروهای سافاری، سینما 7 بعدی، پینت‌‎بال و ماهی‎گیری از دریاچه تلاش شد که زائران در این مدت ضمن بهره‎برداری معنوی از این سفر زیارتی در شهر مشهد، اوقات مطلوبی را در این بوستان در کنار خانواده سپری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: