کد خبر: ۱۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
انتقاد یک عضو شورا
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از دریافت ایاب و ذهاب مدیران شهری گفت: برخی مدیران شهرداری راننده و خودرو دارند اما ۴۰۰ هزار تومان نیز به عنوان هزینه ایاب و ذهاب می‌گیرند.

به گزارش قلم، حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازداشت مهدی حاجتی - عضو شورای شهر شیراز گفت: به نظر می‌رسد می‌بایست هر چه سریع‌تر شورای عالی استان‌ها به این موضوع ورود کند تا اعتماد مردم دچار خدشه نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه باخبر شدیم که مرکز تحقیقات ایران خودرو در حال انجام مطالعاتی برای تولید خودروهای دیزلی است، گفت: اگر این اتفاق بیفتد شاهد افزایش آلایندگی در شهر تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در برخی از کشورها از خودروهای دیزلی استفاده می‌شود اما از استانداردهای روز و کم آلاینده استفاده می‌شود، گفت: اولاً ما این فناوری را نداریم و از طرف دیگر نیز کشورهای دیگر در حال تغییر به سمت خودروهای برقی هستند و چه منطقی وجود دارد که ما به سمت استفاده از خودروهای دیزلی برویم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متأسفانه رقمی ۴۰۰ هزار تومانی در فیش حقوق برخی مدیران به عنوان هزینه ایاب و ذهاب قید می شود در صورتی که این مدیران با خودروهای سازمانی تردد می کنند.

نظری گفت: بهتر است این رقم ها حذف شده و فکری به حال معیشت کارکنان زیردستی شود و تقاضا داریم شهردار تهران به این موضوع توجه ویژه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: