کد خبر: ۱۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک حادثه آتش سوزی در انبار ابزار و یراق در خیابان هنگام خبر داد.

به گزارش قلم، سید جلال ملکی با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساعت ۹ و ۷ دقیقه صبح امروز در یک انبار کالا در خیابان هنگام، بالاتر از سازمان آب، گفت: این سانحه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شده است. پیرو تماس‌های شهروندان چهار ایستگاه آتش نشانی همراه حوزه‌های پشتیبانی مانند تانکر آب، بالابر و عوامل شهرداری در محل حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه محل آتش سوزی یک مغازه بزرگ ابزار و یراق آلات بود،اظهارکرد: در طبقه بالایی این فروشگاه انباری مسقف به وسعت حدود ۵۰۰ متر مربع وجود داشت که مقدار زیادی جنس و کالا مرتبط با همین صنف یعنی ابزار و یراق آلات در حجم خیلی زیاد در آن نگهداری می‌شد. آتش سوزی در طبقه بالایی این فروشگاه رخ داده بود که دود بسیار غلیظی از پنجره‌ها و سقف‌های طبقه بالا به بیرون متصاعد می‌شد و تقریباً نشان می‌داد که تمام بخش‌های انبار بالایی شعله ور است.

ملکی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در کنار این انبار، انبارهای دیگری وجود و در ضلع پشتی این انبار هم یک ساختمان مسکونی قرار داشت، آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز و از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کردند به طوری‌که آتش به بخش پایین که فروشگاه این انبار بود نیز سرایت نکرد.

وی در پایان اظهارکرد: در حال حاضر با عملیات به‌موقع آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری و شعله‌زنی‌های اولیه انجام شده است. نیروهای آتش نشانی در حال حاضر مشغول لکه گیری و ایمن‌سازی اولیه محل هستند همچنین تا این لحظه مصدوم و تلفات جانی در مورد این حادثه گزارش نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: