کد خبر: ۱۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
همزمان با نزدیک شدن به 23 خردادماه زمان آغاز بکار هجدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و پنجمین نمایشگاه تجهیزات و ادوات باغبانی شهردار مشهد از روند آماده سازی این نمایشگاه بازدید کرد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی با حضور در محل نمایشگاه بین المللی مشهد که با همراهی سرپرست معاونت خدمات شهری، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز و سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد انجام شد از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در راستای برپایی نمایشگاه گل و گیاه و ادوات و تجهیزات باغبانی قرار گرفت.
شهردار مشهد ضمن بازدید از بخش های مختلف نمایشگاه که در طرح های متنوع و المانهای گوناگون گل در حال اجرا است، بر کیفیت بخشی و ایجاد فضایی مفرح و با نشاط برای بازدید شهروندان تاکید کرد.
وی همچنین در راستای بهرمندی بیشتر شهروندان و زائران از هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه بر افزایش ساعت بازدید از نمایشگاه تاکید کرد، که بر این اساس ساعت بازدید نمایشگاه که پیش از این 17 الی 23 در نظر گرفته شده بود با یک ساعت افزایش به ساعت 17 الی 24 تغییر یافت.
کلائی در ادامه بازدید خود از روند آماده سازی نمایشگاه گل و گیاه خطاب به سرپرست معاونت خدمات شهری و قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان با هماهنگی با سازمان اجتماعی فرهنگی به گونه ای برنامه ریزی شود تا با برگزاری جشنواره های تابستانه، فضای بانشاطی جهت گذارندن اوقات فراغت خانواده ها در محل های مناسب از جمله بوستانها شهر فراهم شود.
گفتنی است هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و پنجمین نمایشگاه تجهیزات و ادوات باغبانی به مدت 5 روز از 23 الی 27 خردادماه از ساعت 17 الی 24 در حدود 700 غرفه و فضای باز و سرپوشیده نمایشگاه بین المللی مشهد با حضور تولید کنندگان گل و گیاه داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: