کد خبر: ۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از آمادگی ۳ هزار پایگاه ثابت و سیار دارای هولوگرام برای دریافت فطریه خبر داد.

به‌ گزارش قلم، سعید خال در نشستی خبری در تشریح آمادگی سازمان بهشت زهرا (س) برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، گفت‌: جهت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در این مراسم جلسات متعددی با محوریت "معاونت خدمات شهری شهرداری تهران " از دو ماه قبل برگزار شد. برای برگزاری ۵۰ مناسبت در شهر تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران فعالیت ارزشمندی را هر ساله انجام می‌دهد که برای هماهنگی برگزاری این مراسم، جلسات بسیاری با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بهشت زهرا (س) در سه حوزه هماهنگی برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را در دستور کار خود قرار داده است که هماهنگی با حرم در نخستین بخش، در حوزه اقدامات عمرانی ـ ـ‌خدماتی، فضای سبز، نظافتی و ... انجام شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خاطر نشان کرد: هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی یکی دیگر از اقداماتی است که سازمان بهشت زهرا (س) در حوزه برگزاری مراسم ارتحال انجام داده است. به شکلی که حداقل ۲۵۰ نقطه در بهشت زهرا (س) تحویل دستگاه‌هایی همچون نیروی انتظامی، سپاه و ... شده است. بر این اساس سازمان بهشت زهرا (س) از هر نظر آماده حضور زائران برای برگزاری بزرگداشت سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این نشست تاکید کرد: سومین حوزه‌ای که سازمان بهشت زهرا (س) در آن هماهنگی‌های لازم را انجام داده است در خود سازمان بوده است؛ به شکلی که ۳هزار نفر از کارکنان بهشت زهرا (س) به همراه پیمانکاران برای برگزاری این مراسم در آماده‌باش کامل قرار دارند و ۱۵ ایستگاه صلواتی نیز برای ارائه خدمات به زائران هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در پایان به فعالیت ۲۵ شاتل برقی و همچنین فراهم شدن ویلچر به همراه ویلچر ران برای افراد ناتوان اشاره کرد و افزود: شاتل‌های برقی برای تردد مهمان ویژه‌ و زائران در این مراسم خدمت رسانی خواهند کرد. همچنین اپلیکیشن "روح الله" آماده بارگذاری شده است و از طریق آدرس اینترنتی سازمان بهشت زهرا (س) در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: