کد خبر: ۱۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
فناوری به‌طور چشمگیری بسیاری از نگرانی‌های ما را کاهش داده است. حتی دیگر می‌توانیم از راه دور نور خانه را تنظیم کنیم. اگر همیشه یادتان می‌رود، لامپ را خاموش کنید و ساعت‌ها برق مصرف می‌شود با نسل جدید لامپ‌های هوشمند دیگر نگران لامپ روشن مانده در خانه نباشید. خاموش و روشن شدن بسیاری از این لامپ‌های ال‌ای‌دی هوشمند را می‌توان با یک برنامه روزانه تنظیم کرد. حتی بعضی از این لامپ‌های هوشمند می‌توانند نور محیط را برای یک عصرانه یا مهمانی تنظیم و نور مناسب را ارائه کنند، همچنین می‌توانند با فناوری‌هایی مانند الکسا آمازون، بلوتوث و وای‌فای کار کنند.
کیت‌استارتر Philips Hue
با کیت‌استارتر Philips Hue می‌توانید آینده را به خانه خود بیاورد. چهار لامپ هوشمند موجود در این کیت به‌راحتی به وای‌فای متصل و با یک اپلیکیشن رایگان کنترل می‌شوند. می‌توان آن‌ها را با لوازم جانبی مانند یک سوئیچ دیمر یا سنسور حرکت کنترل کرد. این لامپ‌ها قابلیت سینک شدن با موسیقی و فیلم را دارند و دارای سیستم بیدارکردن و میلیون‌ها رنگ هستند. 
Cree Connected
 لامپ هوشمند Cree Connected می‌تواند با تعدادی دستگاه از جمله گوشی‌های هوشمند، آمازون اکو، وینک و WeMo متصل شود و با یک برنامه‌ریزی در روزهای خاصی خودبه‌خود خاموش یا روشن شود. این لامپ هوشمند دارای روشنایی همه‌جانبه، طراحی لامپ کلاسیک است و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. 
 TP-Link 3-Pack
اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از لامپ‌های متصل به وای‌فای با رنگ‌های بسیار متفاوت داشته باشید، این لامپ هوشمند می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این لامپ‌های هوشمند ال‌ای‌دی طول عمر زیادی دارند و می‌توانند میزان مصرف انرژی را با استفاده از یک اپلیکیشن رایگان دنبال کنترل کنند. TP-Link 3-Pack با الکسا و Google Home کار می‌کند، نیازی به ‌هاب ندارد و به صورت تکی هم موجود است.
Lohas Dimmable
Lohas Dimmable گزینه مناسبی برای داشتن مجموعه‌ای از ویژگی‌های مقرون به صرفه است. اتصال آن به وای‌فای به کاربر اجازه می‌دهد تا در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارد بتواند این لامپ هوشمند را کنترل کند. با استفاده از اپلیکیشن رایگان Tuya می‌توان میزان نوردهی و رنگ آن را کنترل کرد. نصب آن بسیار آسان است و گروهی از آن‌ها به صورت همزمان قابل کنترل هستند.
MagicLight Multicolor
این لامپ به وای‌فای وصل می‌شود و دارای 20حالت کارکرد رنگی برنامه‌ریزی شده است و می‌تواند محیط داخلی خانه را رنگی تازه ببخشد. با الکسا آمازون و تلفن‌همراه قابل کنترل است و دارای گزینه سان رایز برای روشن شدن آهسته است.    

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: