کد خبر: ۱۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
مدیرکل درمان تامین اجتماعی تهران خبر داد:
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: پایگاه سیار تامین اجتماعی روز سه شنبه همزمان با سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر مستقر می شود.

به گزارش قلم، بابک عدلی روز دوشنبه افزود: استقرار پایگاه سیار و آماده باش مراکز درمانی تابعه اطراف حرم برای خدمت رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ایام سالگرد ارتحال ایشان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همانند هر سال درمانگاه سیار تأمین اجتماعی در حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر می‌شود، همچنین یک دستگاه آمبولانس و تیم پزشکی برای خدمات رسانی درمانی به افراد مصدوم احتمالی در این روز برنامه ریزی شده است.

عدلی با بیان اینکه هر تیم شامل پزشک، پرستار و نیروهای پشتیبانی است، اظهار داشت: این برنامه ریزی برای روز سه شنبه چهاردهم خردادماه روز ارتحال امام راحل است. این پایگاه سیار به همراه پزشک، پرستار و تیم پزشکی و درمانی خدمات رایگان به مصدومان احتمالی در مراسم ارتحال امام (ره) در روز ۱۴ خرداد ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به ایام برگزاری مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان تمام امکانات مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم فراهم شده تا مردم روزه دار با مشکل جدی مواجه نشوند.

عدلی خاطرنشان کرد: تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران که در اطراف مرقد مطهر حضرت امام (ره) قرار دارند، به منظور امدادرسانی و خدمات دهی رایگان به زائران در تاریخ‌های ١٣ و ١٤ خردادماه در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: همه ساله با توجه به استقبال پرشکوه مردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره)، درمانگاه سیار این اداره کل مستقر در محوطه حرم امام راحل (ره) پذیرای شمار زیادی از زائران حرم مطهر از شهرهای دور و نزدیک بوده است.

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) امسال روز سه شنبه چهاردهم خردادماه مصادف با ۲۹ رمضان در محل مرقد مطهر ایشان در تهران برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: