کد خبر: ۱۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در روز مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ۵۵۰ آتش نشان در آماده باش کامل هستند.
به گزارش قلم، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در خصوص تمهیدات سازمان آتش نشانی شهر تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: سازمان آتش نشانی شهر تهران به منظور تامین امنیت مراسم ارتحال امام راحل آمادگی دارد و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.
 
وی گفت: به منظور تامین ایمنی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ۱۳۰ ایستگاه آتش نشانی مستقر در سطح شهر تهران به ویژه ایستگاه‌های محدود حرم و بهشت زهرا (س) در آماده باش کامل هستند.
 
ملکی گفت: آتش نشان‌ها در سه حلقه در محل برگزاری مراسم ارتحال مستقر می‌شوند؛ در حلقه داخلی آتش نشان‌ها در شبستان‌ها و بخش مسقف حرم  به همراه ۱۳ دستگاه خوردوی آتش‌نشانی از شب قبل از شروع مراسم مستقر خواهند شد.
 
وی افزود: در حلقه دوم، ۸۵ نیروی آتش نشانی در بلوار‌ها و محوطه‌ی حرم به همراه ۱۴ دستگاه خودروی آتش نشانی مستقر خواهند شد و در حلقه سوم آتش نشان‌ها در ۱۵۰ نقطه از شمال از بزرگراه آزادگان تا شرق خیابان شهید رجایی و از غرب از اتوبان قم و از جنوب از شهرک واوان با ۱۳۰ دستگاه خودروی آتش نشانی حضور خواهند داشت.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: در مجموع در مراسم ارتحال امام راحل ۵۵۰ آتش نشان از ظهر روز ۱۴ خرداد تا پایان مراسم در محل های از قبل  تعیین شده مستقر خواهند شد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: تمام مدیران ارشد سازمان آتش نشانی نیز با خودروهای سبک مجهز به آتش خاموش‌کن تمام مسیر برگزاری مراسم را بررسی خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: