کد خبر: ۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس 'چهل چراغ' تا 15 فروردین ماه سال 95 تمدید شد.
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس چهل چراغ

بنابر اعلام حسین یاری سخنگوی جشنواره، متقاضیان حضور در این رویداد هنری که پیش از این تا ٢٥ اسفند ١٣٩٤ مهلت داشتند که آثار خود را در بخش های مختلف ارائه کنند، با تمدید مهلت ارسال آثار می توانند تا ١٥ فروردین ١٣٩٥ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
بخش های جشنواره فیلم و عکس چهل چراغ عبارت است از؛ فیلم داستانی، فیلم مستند، فیلم پویانمایی، فیلمنامه، عکس، پوستر و فیلم موبایلی که محدودیتی برای ارسال آثار به لحاظ تعداد وجود ندارد و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و مقررات موجود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» با موضوع امام حسین (ع) از ٢٠ تا ٢٣ اردیبهشت ١٣٩٥ همزمان با اعیاد شعبانیه و با هدف معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی،جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره ی زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای و تاثیر بر فضای فرهنگ و هنر با اعزام کاروان بین المللی اربعین در تهران برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود می توانند با مراجعه به سایت www. chehelcheragh. ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: