کد خبر: ۱۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سازمان هواپیمایی کشوری:
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فعالیت فرودگاه های استان تهران در روز برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ متوقف خواهد بود.

به گزارش قلم به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران به مدت ۵ ساعت تعطیل می‌شوند و به دلیل هم‌زمانی این روز با ماه مبارک رمضان، مراسم بعدازظهر برگزار می‌شود و تمام پروازهای این فرودگاه‌ها به وقت ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و به وقت جهانی (UTC) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاعیه هوانوردی در این خصوص صادر و به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است و شرکت‌ها موظف به برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران خود در چنین مواقعی هستند.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران لازم است قبل از عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۵۱۹ - ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین پروازهای عبوری از فاصله ۳۰ مایلی تا ارتفاع بی نهایت از فضای تهران ممنوع است و فرودگاه پیام برای استفاده پروازهای اضطراری استفاده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: