کد خبر: ۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ساعت‌های هوشمند این امکان را به کاربر می‌دهند تا بتواند اطلاعات گوشی همراه خود را ردیابی کند و برنامه کاملی برای فعالیت‌های ورزشی و سلامت خود داشته باشد. ساعت‌های هوشمند بخشی از گوشی‌های هوشمندند که در شکل‌ها و با قیمت‌های متفاوت در در بازار عرضه می‌شوند. آشنایی با 10ساعت هوشمند برتر سال 2019 کمک می‌کند تا مناسب‌ترین ساعت هوشمند را خریداری کنید.
در حال حاضر دو نوع ساعت هوشمند وجود دارد، آن‌هایی که صفحه لمسی رنگی مانند صفحه گوشی همراه دارند و آن‌هایی که یک صفحه آنالوگ معمولی با ویژگی‌های هوشمند دارند که به semi-smart شناخته می‌شوند و معمولا با یک صفحه ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.  
اگر کاربر اندروید هستید  Wear OS یا همان Android Wear گزینه مناسبی برایتان است. OS (سیستم‌عامل)های گوگل به‌خوبی با iOS ها کار می‌کنند اما کاربران آیفون تسهیلات بیشتری را با اپل واچ دریافت می‌کنند. 
ساعت هوشمند اپل سری 4
بررسی: یکم اکتبر 2018
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 399 دلار
قیمت خرید از اپل: 429 پوند
موجود در بازار
ساعت هوشمند اپل سری 4 با توجه به تغییرات چشمگیر در طراحی و ویژگی‌هایی مانند ECG(الکتروکاردیوگرافی)، تشخیص سقوط، سیم‌کارت، اسپیکرهایی با قدرت 50درصد قوی‌تر، چیپ S4 و بلوتوث5 یکی از برترین ساعت‌های هوشمند اپل است. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش بزرگ‌تر و روشن‌تر، بدنه آلومینیومی در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، خاکستری و امکانات تازه سلامتی می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران iOS باشد. نسخه 46 میلی‌متری آن از عمر باطری بالاتری برخوردار است. 
ساعت هوشمند هوآوی 2 
بررسی: شانزدهم نوامبر 2018
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 299 دلار
قیمت خرید از سایت آمازون: 36/309 یورو
موجود در بازار
ممکن است ساعت هوشمند هوآوی2 ظاهری مانند اپل نداشته باشد اما این ساعت هوشمند پیشرفت بزرگی داشته است. ساعت‌های هوشمند زیباتری وجود دارد اما هوآوی2 حرف تازه‌ای با سخت‌افزارهای جدیدش دارد. قابلیت‌هایی مانند اتصال دلخواه G4، جی‌پی‌اس، وای‌فای و بلوتوث این امکان را به کاربر می‌دهد تا از ساعت هوشمندش بدون تلفن همراه استفاده کند. مجموعه‌ای از سنسورهای ردیابی دقیق به کاربر این امکان را می‌دهد تا هنگام ورزش اطلاعات دقیق‌تری از رژیم ورزشی خود و روند فعالیت بدنی داشته باشد. شرکت هوآوی ادعا می‌کند که در ساخت این ساعت هوشمند از قاب سبکی از جنس سرامیک استفاده کرده است که شش برابر مقاوم‌تر از استیل است.
ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ 
 بررسی: پنجم دسامبر 2018
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 99/329 دلار
قیمت خرید از سایت آمازون: 67/441 یورو
موجود در بازار
این نخستین ساعت هوشمند تولید شرکت سامسونگ است که نام برند گلکسی را از گوشی همراه گلکسی گرفته است. این ساعت قیمت بالایی دارد اما با امکاناتی مانند جی‌پی‌اس، NFC (ارتباطات میدان نزدیک) و ردیابی خودکارتمرینات ورزشی، می‌تواند تجربه خوبی از یک ساعت هوشمند باشد. این ساعت به آسانی با تلفن‌های همراه دیگر مانند اپل به‌خوبی کار می‌کند. ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ در دو سایز 46 میلی‌متری به رنگ سیاه و 42 میلی‌متری در رنگ‌های سیاه، گل‌سرخی طلایی موجود است. 
ساعت هوشمند اپل سری 3
بررسی: چهارم اکتبر 2017
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 329 دلار(جی‌پی‌اس) و 399 دلار(جی‌پی‌اس+cellular )  با کیس آلومینیومی 38 میلی‌متری و بند اسپرت و برای کیس استیل 42 میلی‌متری تا 1399 دلار
قیمت خرید از اپل: 299 پوند
موجود در بازار
ساعت هوشمند اپل سری 3 با بدنه ضدآب توانایی اتصال به شبکه LTE دارد. اتصال LTE باعث می‌شود ساعت هوشمند جدید اپل، عملکرد مستقلانه‌تری داشته باشد، به طوری که عملکرد آن کمتر وابسته به آیپد یا آیفون شود. علاوه بر این، با این ویژگی بدون نیاز به آیفون، می‌توان اقدام به برقراری تماس کرد. پردازنده جدید دو هسته‌ای S3 به کار رفته در این محصول، در مقایسه با نسل گذشته 70درصد بهبود یافته و تراشه بی‌سیم W2 نیز قابلیت‌های مربوط به بلوتوث و وای‌فای را بهبود بخشیده است. اپل واچ 3 اولین اسمارت‌واچ اپل است که به ارتفاع سنج مجهز شده است. از ویژگی‌های دیگر این ساعت نیز می‌توان به GPS داخلی و بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر اشاره کرد. در داخل اپل واچ 3 ، پردازنده و تراشه بی‌سیم نسبت به گذشته بهبود یافته است.
ساعت هوشمند ویتینگز
 بررسی: بیست و یکم سپتامبر 2018
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 95/199 دلار
قیمت خرید از سایت آمازون: 84/194 یورو
موجود در بازار
ساعت ورزشی استیل میتینکر کمی گیج‌کننده است و کاربر ممکن است درمورد این دچار تردید شود ‌که این ساعت یک ساعت آنالوگ، هوشمند یا ورزشی است اما می‌توان گفت این ساعت مجموعه‌ای از تمام این‌هاست. Steel HR Sport  اگرچه کاملا هوشمند نیست اما با طراحی مینیمالیستی و زیبا خود نظر هر فردی را جلب می‌کند. البته در طراحی شباهتی به دیگر ساعت‌های ویتینگز داشته و نمی‌توان تغییرات چندانی را مشاهده کرد. صفحه نمایش استیل اچ آراسپرت یک نمایشگر کوچک OLED دارد که به نمایش اطلاعات رسیده به تلفن، اطلاعات تناسب اندام، تنظیمات هشداری و ردیابی تناسب اندام می پردازد. ویتینگز استیل اچ آراسپرت مانند نمونه‌های قبلی سنسور ضربان قلب دارد. عمر باتری این محصول 25 روز است که آن را جذاب کرده است.
ساعت هوشمند گیر اسپرت سامسونگ
 بررسی: بیست و دوم نوامبر 2018
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: TBC
موجود در بازار
با این‌که قیمت بالایی دارد اما یکی از برترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ با سیستم جی‌پی‌اس است. گیراسپرت با رویکردی ورزشی و بهبودهایی جزئی در مقایسه با گیراس۳ حرف جدیدی برای گفتن دارد. گیراسپرت تفاوت‌هایی با گیراس۳ دارد که می‌توان به کاهش سایز آن اشاره کرد که مناسب برای استفاده خانم‌هاست. این کاهش سایز کاهش وزن هم به همراه داشته است که می‌تواند احساس رضایت بیشتری را برای کاربر داشته باشد. 
ساعت هوشمند فیت‌بیت آیونیک
 بررسی: سوم آپریل 2019 
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 95/269
قیمت خرید از سایت آمازون: 58/221 یورو
موجود در بازار
فیت‌بیت ایونیک یکی از کامل‌ترین  ساعت‌های هوشمند است. با خصوصیت‌هایی که این ساعت دارد به کاربران ورزشکار و کسانی که نمی‌خواهند تلفن همراه خود را هنگام فعالیت همراه داشته باشند کمک بزرگی می‌کند. فیت‌بیت ایونیک دارای سیستم‌عامل است و با یک بار شارژ می‌تواند بیش از چهار روز کار کند. این ساعت از فلز و پلاستیک ساخته شده است و پلاستیک کمک می‌کند تا دقت و قدرت آنتن‌دهی جی‌پی‌اس آن بالاتر رود. حسگر ضربان قلبی که در این ساعت به کار رفته پیشرفت‌های قابل قبولی نسبت به ساعت مدل Blaze  تفاوت دارد. فیت‌بیت ایونیک با دوونیم گیگابایت حافظه‌ی داخلی به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون همراه داشتن تلفن‌هوشمند موسیثی گوش کند. 
ساعت هوشمند فسیل Q Commuter
 بررسی: بیست‌وسوم مارس 2018 
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 155 دلار
قیمت خرید از سایت آمازون: 40/107 یورو
موجود در بازار
اگر صفحه نمایش و عمر باتری ساعت هوشمند برایتان مهم نیست ساعت هوشمند Fossil Q Commuter  انتخاب خوبی است. این ساعت خوش‌ساخت باکیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است. تنظیم کردن این ساعت هوشمند با تلفن همراه بسیار آسان است، کافی است اپلیکیشن آن را دانلود کنید و مراحل را انجام دهید. ساعت هوشمند Fossil Q Commuter دارای اندروید 4/4 به بالا و iOS 8.2  و تقریبا با انواع نرم‌افزارهای ورزشی و سلامتی مانند Google Fit ، AppleHealth ، Under Armour’s UA Record  و Jawbone’s UP سازگار است. این ساعت‌ دارای فناوری Fossil’s Q Link است و اگر تلفن همراه خود را گم کردید می‌توانید با این فناوری و با به صدا درآوردن زنگ آن تلفن خود راپیدا کنید، موسیقی گوش کنید یا با تنظیم گوشی با آن عکس بگیرید. 

ساعت هوشمند گارمین Vivomove HR
 بررسی: بیست‌ویکم نوامبر 2018 
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 99/199 دلار
موجود در بازار
این ساعت هوشمند جایگزین مناسبی برای فیت‌بیت است. اگر می‌خواهید یک ساعت هوشمند مانند ساعت مچی معمولی داشته باشید این ساعت با طراحی ظریف و داشتن امکاناتی مانند جی‌پی‌اس و ماندگاری شارژ باتری تقریبا تا یک هفته گزینه مناسبی باشد. گارمین به آسانی با اپلیکیشن‌ فیت‌نس ارتباط برقرار می‌کند و Vivomove HR به‌طور خودکار حرکت‌ها را مانند دویدن، شنا کردن (بله این ساعت ضدآب است) و وزن ردیابی می‌کند.
ساعت هوشمند   Ticwatch E 
 بررسی: نوزدهم نوامبر 2018 
قیمت پیشنهادی خرده‌فروشی: 99/159 دلار
قیمت خرید از سایت آمازون: 99/154 یورو
موجود در بازار
ساعت هوشمند تیک واچ ای یک ساعت سیستم عامل نسبتا ساده است که شامل مانیتور ضربان قلب و جی‌پی‌اس است. سیستم‌عامل دستگاه Ticwear 4.0 نام دارد و با اندروید و iOS  سازگار است. این ساعت یکی از ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند است که کارایی‌های قابل قبولی از جمله پیگیری حرکات ورزشی را داراست. در این محصول از اسپیکر داخلی استفاده شده است و در رنگ‌های زغالی، سفید، بلوطی و سرخ موجود است و می‌توان آن را بدون سیم شارژ کرد. یکی از نکات ناامیدکننده درمورد این ساعت عمر کوتاه باتری آن است، پس از شارژ می‌توان تقریبا دو روز از آن استفاده کرد و پس از آن احتیاج به شارژ مجدد دارد. این ساعت می‌تواند با گوشی‌های آیفون کار کند اما اگر از سیستم اندروید استفاده می‌کنید مطمین باشید بدون هیچ مشکلی و به آسانی می‌توانید از این ساعت لذت ببرید. به‌طور پیش فرض صفحه نمایش تیک‌واچ ساعت را نشان می‌دهد و کاربر هر بار با ضربه زدن روی صفحه نمایش یا تکان دادن و ضربه زدن به ساعت می‌تواند صفحه را فعال کند. این به صرفه‌جویی در باتری کمک می‌کند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: