کد خبر: ۱۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
جهان در دهه‌های گذشته آنچنان پیشرفت کرده که برای بسیاری تصور زندگی پیش از فناوری‌های موجود مانند گوشی‌های هوشمند ممکن نیست. نوآوری‌های زیادی زندگی را آسان‌تر کرده‌اند اما شاید هیچ‌کدام به‌اندازه قفل‌های هوشمند مفید نباشند. این قفل‌های هوشمند زندگی را چنان آسان کرده‌اند که دیگر نباید نگران قفل کردن در خانه باشیم. تنها کافی است این کار را از طریق گوشی همراه خود انجام دهیم. قفل‌های هوشمند بسیاری در بازار موجود است که بدون داشتن اطلاعات فنی شاید نتوان انتخاب مناسبی کرد. این‌جا به بررسی 10قفل برتر در سال2019 می‌پردازیم تا با مقایسه آن‌ها و مطابق نیاز خرید مناسبی از بازار این قفل‌های هوشمند داشته باشید.
2nd Gen August قفل هوشمند با دوربین
دومین نسل از قفل هوشمند August یکی از انتخاب‌های خوب برای امینت خانه است. یک ویژگی که باعث شده است این قفل در فهرست 10 قفل هوشمند برتر قرار گیرد، نصب راحت و بدون دردسر آن است. این محصول با باتری کار می‌کند و به همین خاطر پیچیدگی‌ها و دردسرهای سیم‌کشی را ندارد. این محصول با ارسال پیام‌های هشدار کم شدن شارژ باتری از طریق اپلیکیشن به کاربران اعلام می‌کند که زمان شارژ مجدد آن است. August در قسمت داخلی در نصب می‌شود و از سمت بیرون هم باز می‌شود به همین خاطر این امکان وجود ندارد که کسی بتواند آن را باز کند مگر این‌که به داخل خانه راه پیدا کند. این قفل هوشمند گوشی همراه‌تان را به یک قفل هوشمند تبدیل می‌کند و احتیاجی به یادآوری پین یا کدهای ضروری ندارد و کاربر می‌تواند بدون دغدغه هنگامی که گوشی هوشمند خود را فراموش کرده است با کلید معمولی در را بار کند. 
 Kwikset Kevo برترین قفل هوشمند
اگر به دنبال یک قفل هوشمندید این امکان وجود دارد که با نام Kwikset بیشتر برخورد کرده باشید. چون این برند یکی از برندهای معروف در صنعت قفل‌های خانگی است. داشتن سیستم بازکردن لمسی و بلوتوث باعث شده است جزو موفق‌ترین‌های بازار قرار گیرد. این قفل توانایی کار با بلوتوث و فرکانس‌های رادیویی را دارد و به کاربر این اجازه را می‌دهد که هم با گوشی همراه خود در را باز کند هم با کلید اصلی. علاوه براین، این قفل هوشمند با سیستم اندروید و iOS سازگار است و می‌توان با تغییر ستینگ، گوشی را طوری تنظیم کرد تا وقتی گوشی نزدیک قفل می‌رسد در را باز کند.

Yale Touchscreen Deadbolt پشتیبانی از الکسا آمازون
چقدر جالب است اگر بتوان در خانه را با یک دستور صوتی باز و بسته کرد. سیستم صوتی الکسا آمازون به این قفل هوشمند جذابیت خاصی بخشیده است. اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید تمام کارهایتان با زحمت کمی انجام شود، مثلا به در خانه بگویید باز شو یا به محض ورود به خانه یک فنجان قهوه برایتان آماده شود، این قفل هوشمند گزینه مناسبی است. در بخش ستینگ آن   Touchscreen Deadbolt وجود دارد و فقط لازم است وارد ستینگ شوید و آن را تنظیم کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این قفل هوشمند توانایی ذخیره بیش از 250 پین در سیستم خود است. حتی اگر پین را فراموش کنید این امکان وجود دارد که یک کد پشتیبان به کمک‌تان بیاید. اگر به اینترنت دسترسی ندارید می‌توانید با کلید معمولی در را باز و بسته کنید. سیستم خصوصی‌سازی این قفل به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان به آرامش و تنهایی احتیاج دارید در را قفل کنید. 

SoHoMiLL YL 99 بهترین قفل هوشمند مقرون به صرفه
SoHoMiLL YL 99 توانایی دریافت 10کد را که یکی از آن‌ها کد اصلی است، برای قفل کردن در دارد. کد اصلی تمام گذرواژه‌های دیگر را کنترل می‌کند و می‌تواند آن‌ها را تغییر دهد. اگر لازم است یک کد به دوست‌تان بدهید تا بتواند در را باز و بسته کند می‌توانید پس از مدتی آن کد را کنترل کنید و آن را از کار بیندازید. مزیت اصلی این قفل هوشمند سادگی آن است. لازم نیست آن را با دستگاه‌های مختلف همگام کنید، تمام کاری که باید انجام دهید به یاد سپردن چند کد است. این قفل با قیمت مناسب، هشدار اتمام باتری و نصب و راه‌اندازی آسان یکی از قفل‌های هوشمند مناسب است.

Samsung SHS P718 بهترین قفل هوشمند سال2019
یکی از ویژگی‌های قفل هوشمند Samsung SHS P718 توانایی ارتباط با سامانه‌های خانگی هوشمند سامسونگ است؛ یعنی شما می‌توانید قفل در خانه‌تان را با سیستم‌هایی مانند سنسورهای امنیتی و دوربین‌های ویدئویی ادغام کنید. این ویژگی یک سیستم امنیتی بالا برای خانه ایجاد می‌کند. هچنین می‌توان از اپلیکیشن سامسونگ برای دسترسی به اطلاعات استفاده کرد. شما می‌توانید به افراد زیادی امکان دسترسی بدهید؛ بدون این‌که نقش خود در کنترل را از دست بدهید. این قفل دارای صفحه نمایش لمسی است که با قرار گرفتن روی دسته در بسیار آسان و بدون تغییر در ظاهر در نصب می‌شود.  

Schlage Sense بهترین قفل هوشمند اندروید
قفل هوشمند Schlage Sense ترکیبی از سادگی، فناوری پیشرفته و کیفیت است که با سیستم‌های اندروید و iOS سازگاری دارد. این قفل به‌اندازه نمونه‌های دیگر دیجیتال نیست اما تمام ویژگی‌های یک قفل هوشمند را دارد. یکی از امکانات این قفل صفحه لمسی برای دسترسی به در است. به‌راحتی قابل هک شدن نیست، چون یک آلارم هشداردهنده در سیستم آن به کار رفته است. نصب آن آسان است می‌توان با کنترل صوتی سیری دستورهای مختلفی به آن داد. این قفل هوشمند روی تمام درهای استاندارد نصب می‌شود و نباید نگران کوچکی و بزرگی آن بود.

Danalock قفل هوشمند با بلوتوث
اگر به ظرافت در طراحی علاقه دارید این قفل هوشمند با طراحی سیاه و سفید خود می‌تواند رضایت‌تان را جلب کند. هم می‌توان آن را به صورت دستی استفاده کرد هم با استفاده از بلوتوث یا صفحه لمسی. اتصال هوشمند بلوتوث راحت‌ترین گزینه است و قفل می‌تواند تا محدوه‌ای معین همچنان به گوشی همراه متصل بماند. یکی از نکات مثبت Danalock ارسال نامحدود کلیدهای الکترونیکی است و تنها شما می‌توانید کنترل‌کننده اصلی باشید. 

Schlage Z-Wave همراه با زنگ هشدار
خدمات Schlage Z-Wave فقط به خانه منحصر نمی‌شود بلکه می‌توان در اتومبیل هم از آن استفاده کرد اما این قفل هوشمند یک ایراد بزرگ دارد، برای وارد کردن کد باید دکمه‌ها را هربار فشار داد و به مرور زمان جای انگشت روی دکمه‌ها باقی می‌ماند و ممکن است به‌راحتی آن را شخص ناشناسی تشخیص دهد. این موضوع به‌شدت امنیت آن را کم می‌کند. این قفل با الکسا آمازون سازگاری دارد و می‌توان با دستورهای صوتی آن را راه‌اندازی کرد وتوانایی ذخیره کردن30 کد را دارد.

Lockitron Bolt قفل اتوماتیک هوشمند
یکی از قفل‌های هوشمند که به‌تازگی وارد بازار شده است بسیار مقرون به صرفه است و علاوه بر طراحی بسیار مدرن در رنگ‌های بژ و سقید توانسته است جایگاه خوبی بین نمونه‌های قدیمی موجود در بازار پیدا کند. این قفل هوشمند با طراحی بدون کلید در بخش داخلی در نصب می‌شود و از امنیت بالایی برخوردار است. نکته جالب این قفل هوشمند باز شدن خودکار آن هنگام ورود به خانه است.
Ultraloq UL3 BT بدون کلید با اثر انگشت
Ultraloq UL3 BT یکی از نخستین قفل‌هایی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون کلید و با اثر انگشت، کد گوشی هوشمند، کلید سنتی و ضربه زدن در را باز کند. علاوه بر این صفحه کلید لمسی مجهز به anti-peep کمک می کند تا شخص دیگری نتواند با استفاده از کد شما، در را باز کند. قفل دستگیره‌ای مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی دارد و به سیستم اعلام تمام شدن باتری مجهز است و 18ماه وارانتی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: