کد خبر: ۱۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه سی‌امین مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش قلم، سردار محمدرضا مهماندار درباره تدابیر ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: این مراسم از ساعت هشت صبح روز سه شنبه چهاردهم خرداد ماه در حرم مطهر حضرت امام آغاز شده و در همین راستا نیز پلیس یکسری محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی را در معابر منتهی به این محل اعمال کرده است.

وی افزود: بر این اساس از ساعت هشت صبح روز سه شنبه  14 خرداد تردد تمامی وسایل باربری سنگین در جاده قدیم قم از پل حسن آباد تا پل آزادگان، بزرگراه شهید رجایی تا پل آزادگان به جنوب تا جاده قدیم و برعکس، بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا بهشت زهرا (س)، سه راهی باقر شهر تا بزرگراه خلیج فارس ممنوع است و این ممنوعیت تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت ادامه خواهد داشت.

مهماندار درباره مسیرهای جایگزین برای تردد این خودروها نیز گفت: مسیر جایگزین جاده حسن آباد به جاده ساوه و آزادگان غرب و شرق است.

وی با بیان اینکه از ساعت 13 روز سه شنبه تا پایان مراسم نیز ممنوعیت تردد اعمال شده است، گفت: مسیر جنوب به شمال آزادراه قم – تهران از پل حسن آباد با ممنوعیت تردد روبه‌رو است و  فقط کاروان استان‌های قم می‌توانند به سمت شمال آزاد راه ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت و هدایت خودروها به سمت شرق و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران نیز ممنوعیت تردد اعمال شده است. همچنین اعمال محدودیت از دوربرگردان سالمندان برای جلوگیری از تردد کامیون‌ها وجود دارد.

مهماندار با بیان اینکه تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی در طول زمان برگزاری مراسم باید از مسیر آزاد راه تهران – ساوه تردد کنند، گفت: تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاد راه تهران – قم  شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران – قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد، اما در صورت اضطرار با تشخیص فرمانده به صورت مقطعی محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی ممنوعیت‌های توقف را نیز اعلام کرد و گفت: از ساعت هشت صبح روز چهاردهم خردادماه تا پایان، در بزرگراه خلیج فارس از پل حرم مطهر به سمت جنوب تا عوارضی در هر دو مسیر،  ورودی‌ها و خروجی‌ها و خیابان‌های فرعی منتهی به پارکینگ‌ها و خیابان‌های اصلی محوطه بهشت زهرا (س)، بزرگراه شهید هاشمی در مسیر شمال به جنوب تا میدان ساعت در هر دو مسیر،     طول بلوار علامه عسگری در هر دو مسیر از سه راهی باقر شهر تا پل حرم و پارکینگ ضلع شمال حرم ممنوع است و همکاران من نسبت به جابجایی خودروها در این محدوده اقدام خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: