کد خبر: ۱۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مصاحبه با الکساندر داشکویچ ؛ثروتمندترین گیمر اوكراینی ملقب به4 XBOCT
کارهای زیادی برای به دست آوردن پول در جهان وجود دارد؛ اما مهم راه به دست آوردن آن است. بعضی از افراد بعد از گذشت چند دهه از زندگی‌شان پولدار می‌شوند و برخی دیگر در همان سال‌های جوانی از راهی میانبر به این ثروت کلان دست پیدا می‌کنند. حتما این مثال را شنیده‌اید که می‌گویند « اگر کاری را که دوست دارید انجام دهید دیگر هیچ روزی از زندگی‌تان را کار نخواهید کرد.» این مصداق یک گیمر موفق است. گیمرها موفقیت و ثروت خود را در همان سنین جوانی به دست می‌آورند و این اتفاق در جهان باعث شده تا جوان‌های زیادی وسوسه میلیاردر شدن از طریق بازی‌ها را در سر داشته باشند. اما باید بگوییم که به ازای هر فردی که توانسته از بازی کردن پول زیادی به دست آورد، صدها نفر وجود دارد که تلاش کردند و شکست خوردند. پا گذاشتن بر چنین عرصه‌ای چیزی نیست که هر فردی از پس آن بربیاید. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از راه بازی کردن پولدار شوید این مطلب را از دست ندهید.
ثروتمندترین گیمرهای جهان چه کسانی هستند؟
الکساندر داشکویچ اوکراینی یکی دیگر از میلیاردرهای صنعت گیم در جهان است که تا الان توانسته بهترین اتفاق‌ها را برای خودش رقم بزند. درآمد تقریبی او 453 هزار و 311 دلار است. شاید در ابتدای راه چندان موفق به نظر نمی‌رسید اما با گذشت زمان او توانست راه پولدار شدن را به‌راحتی پیدا کند. او در سال 2009 درگروهPlanet-x   بازی می‌کرد. اما پس از شکست‌های مختلف این گروه او  به Natus Vincere پیوست. همچنین او در کنار کلمنت یکی دیگر از میلیاردهای این صنعت در تورنمنت Alienware Cup شرکت کرد و به طرز اعجاب‌آوری گروه چینی را که نامزد اصلی برد محسوب می‌شدند کنار زد. بااین‌وجود قبل از شروع مسابقات، به دلیل سابقه نه‌چندان درخشان الکساندر، استودیو Beyond The Summit نمره‌ چهار از ۱۰ را به او داده بود. بعد از این تورنمنت، او به‌طور طعنه‌آمیزی عدد چهار را به آخر لقبش اضافه کرد تا جواب منتقدانش را داده باشد. درست است که در ابتدای راه موفقیت چندانی نصیبش نشد و در تورنمنت‌های مختلف مورد تمسخر منتقدان قرار می‌گرفت. اما این تمسخرها کار خود را کرد؛ او به‌جای این‌که پا پس بکشد با تلاش بیشتری بازی کرد و موفقیت را دو دستی در آغوش کشید. 
**
مصاحبه با الکساندر داشکویچ اوکراینی
الکساندر داشکویچ اوکراینی در مصاحبه جدیدش می‌گوید: من از آن دسته از پسرهایي نبودم که از روی دلخوشی ساعت‌های زیادی را پشت کامپیوتر بنشینم و بازی کنم. من با سختی‌های زیادی در مسیر زندگی‌ام روبه‌رو شدم اما از همان بچگی توانستم بر تمام مشکلاتم غلبه کنم تا آن‌ها نتوانند من را شکست دهند. زندگی برای من یک بازی برد -  برد است و شکستی نباید در آن جای داشته باشد. سعی کنید در زندگی برای به دست آوردن امتیازهای خوب حریص باشید و از هر فرصتی برای شکست دشمن خود استفاده کنید. شاید باور نکنید اما من مشکلات زندگی را مانند حریف‌های خود در زمین‌ بازی می‌بینم و با تمام نیرویي که دارم آن‌ها را به‌راحتی شکست می‌دهم. این تبحری است که بعد از سال‌ها تمرین به دست آوردم.
**
بهترین کنسول‌های بازی ۲۰۱۹ 
پلی‌استیشن چهار پرو
چهار پرو را می‌توان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌ها در سال 2019 دانست. این کنسول بیشترین تعداد بازی را دارد و برای هر فردی مناسب بوده و قیمت تقریبی این محصول 400 دلار است. این پلی‌استیشن باکیفیت 4k  در حال حاضر بهترین پلتفرم دوشاخه‌ای و بازی است. شما می‌توانید بیشتر بازی‌های پلی‌استیشن چهار و ایکس‌باکس را در این پلی‌استیشن پیدا کنید. وجه تمایز پلی‌استیشن چهار پرو با ایکس باکس در داشتن برخی از بازی‌ها مانند Well-known ( بازی‌های استقلال‌طلبی ) و Niche-titles مانند بازی نقش ژاپنی است. همچنین ایکس باکس وان ممکن است پیشرفته‌تر به نظر برسد اما از لحاظ تعداد بازی در مقابل پرو قطعا کم خواهد آورد. این پروي شگفت‌انگیز دارای بهترین بازی‌هاست و همین امر باعث شده تا این محصول در بازار منحصربه‌فرد باشد. شما می‌توانید هدست‌های VR را هم وارد بازی کنید تا از کیفیت صدای بهتر لذت ببرید. 
**
کنسول ایکس باکس وان اس بدون دیسک درایو 
کمپانی پرقدرت مایکروسافت در حال آماده‌سازی یک کنسول تمام دیجیتال از ایکس باکس وان اس است که در همین ماه جاری به بازار اروپا عرضه می‌شود. این کنسول جدید با قیمت ۲۵۰ دلار و سه بازی از پیش نصب‌شده، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و همانطور که از اسم آن پیداست این کنسول بازی بدون دیسک درایو است و افرادی که علاقه‌ای به خرید بازی و انبار کردن آن در کشوهای خانه ندارند می‌توانند از این کنسول مستقل لذت ببرند. همچنین این کنسول دارای هارددیسک یک ترابایتی است و سه بازی روی آن نصب‌ شده است. به عبارتی کاربران با خرید کنسول ذکر شده سه بازی Sea of Thieves، Minecraft و Forza Horizon 3 را به‌رایگان دریافت خواهند کرد.
**
مینی کنسول سگا جنسیس 
این روزها بازار مینی‌کنسول‌ها گرم شده است به‌طوری‌که بیشتر خرید بازار به آن‌ها اختصاص داده ‌شده است. کمپانی سگا نسخه مینی‌سگا جنسیس خودش را در این راستا معرفی کرد که دارای ۴۰ بازی کلاسیک کنسول اصلی است. البته این کنسول در اروپا با نام مگا درایو مینی شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند بازی‌های قدیمی کنسول سگا جنسیس نظیر Gunstar Heroes، Castlevania: Bloodlines و Sonic the Hedgehog را روی نمایشگرهای امروزی تجربه کنند. این کمپانی تاریخ عرضه این محصول را 28 شهریور با قیمت ۷۹.۹۹ دلار اعلام کرده است. در شهریورماه سگا فقط از 10 بازی در کنسول رونمایی می‌کند و برای باقی بازی‌ها هنوز تاریخی اعلام‌ نشده است. سگا جنسیس با توجه ‌به مدل اصلی خود 55 درصد کوچک‌تر است. همچنین در جعبه این کنسول یک کنسول سگا جنسیس مینی، دو کنترلر سه دکمه‌ای، یک کابل تبدیل USB به Micro-B و یک كابل HDMI قرار داده‌ شده است. 
**
بهترین کنترلر بازی ۲۰۱۹ 
کنترلر جدید نینتندو سوئیچ با قابلیت تماس صوتی است که قرار است تابستان امسال وارد بازار شود. این کنترلر قرار است تا یکی از نیازهای اصلی گیمرهایي که با این کنسول بازی می‌کردند را برطرف کند. این قابلیت قطعا صحبت کردن آنلاین یا همان  Voice Chat در حین بازی است که کاربران را به سمت خودش جذب خواهد کرد. شرکت PDP مسئولیت ساخت کنترلر Faceoff Deluxe Plus را برعهده ‌گرفته است. کنترلر فیس آف دیلاکس پلاس از SDK صوتی‌ای استفاده می‌کند که شرکت Vivox آن را توسعه داده است. علاوه بر این باید بگوییم کنترلر جدید نینتندو سوئیچ دارای ورودی صوتی یا به‌اصطلاح جک ۳.۵ میلی‌متری است که به سیستم‌های صوتی داخل گیم‌پد متصل شده است. این کنترلر به کاربران اجازه می‌دهد بدون این‌که به قسمت پردردسر نرم‌افزار صوتی نینتندو مراجعه کنند، به‌راحتی با دوستان خود حین بازی صحبت کنند. نینتندو قابلیت تعویض پلاستیک روی دسته را هم برای کاربران خود در دو رنگ سبز و قرمز را هم فراهم کرده است؛ همچنین دو کلید قابل شخصی‌سازی هم روی دسته تعبیه ‌شده است.  قیمت این کنترلر تلفنی 25 دلار است که در مقایسه با کنترلرهای دیگر کمی گران‌تر است. 
********
معرفی بهترین بازی‌ها
15+1 بازی جدید که نباید از دست داد
*******
ستی مولایی| در این شماره ما شما را با یک بازی تاریخی که باعث بازسازی کلیسای نوتردام سوخته در فرانسه می‌شود آشنا می‌کنیم؛ علاوه بر آن جدیدترین گیم‌ها هم مثل همیشه در این صفحات بهترین اطلاعات بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. 
**
بازسازی کلیسای جامع نوتردام توسط بازی Assassin’s Creed Unity
چه کسی فکرش را می‌کرد که یک بازی به کمک یک اثر تاریخی بیاید. همان‌طور که می‌دانید کلیسای نوتردام در ماه اخیر دچار حادثه‌ای وحشتناک شده و خسارت‌های شدیدی را بر اثر سوختگی در آتش متحمل شده است؛ به همین منظور دولت فرانسه تصمیم گرفته تا با هر روشی که شده این کلیسا را به شکل اولیه خود بازگرداند. جالب است که بدانید بازسازی این کلیسا ممکن است از روی بازی Assassin’s Creed Unity صورت گیرد. مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed از مکان‌های واقعی برای پیاده‌سازی داستان خود استفاده می‌کند. مکان‌هایي مانند کلیسای زیبای نوتردام که زمانی برای ساخت این بازی مدت‌ها زمان برای تحقیقات درباره این مکان تاریخی  برای بازطراحی آن انجام ‌شده است. شرکت سازنده این بازی زمان زیادی را برای طراحی ریزه‌کاری‌های این مکان مقدس خرج کرده است و توانسته نسخه را به کاربر ارائه کند که با واقعیت شباهت زیادی داشت. این حجم از تلاش در پیاده‌سازی مکان‌های واقعی تا حدی است که توسعه‌دهندگان در نسخه بازی AC Origins یک مود اکتشافی به نام Discovery Tour قرار داده‌اند که کاربران می‌توانند در آن با خیال آسوده به بررسی و مشاهده جزئیات تاریخی درون بازی بپردازند. باوجود همه ضعف‌ها این نسخه به یکی از اصول مجموعه پایبند بوده است و آن این‌که به زیبایی پاریس دوران انقلاب را بازسازی کرده است. کلیسای نوتردام قطعا یکی از مهم‌ترین مکان‌های نمادین بازی بوده و طبیعتا "Arno Dorian” (شخصیت اول بازی) قادر به صعود از این ساختمان باشکوه بوده است. یکی از هنرمندان طراح بازی به نام Caroline Miousse بیان کرده که دو سال روی مدل‌سازی کلیسای نوتردام زمان صرف کرده است. طبق این مصاحبه، کارولین برای مدل‌سازی دقیق معماری عکس‌های زیادی را با دقت مطالعه کرده است و برای آن‌که هر آجر در جای صحیح قرار گیرد با طراحان بافت کار کرده است. او همچنین از تاریخ‌شناسان برای فهم دقیق نقاشی‌های آویزان از دیوارها کمک گرفته است. کارولین حتی مناره‌های مخروطی نمادین کلیسا را هم اضافه کرده است، باوجود این‌که در آن زمان از تاریخ وجود نداشتند، تنها به‌این‌علت که ساختمان بدون آن‌ها حس درستی نداشت. تمام این نکات حاکی از آن است که کلیسای نوتردام طراحی‌شده در بازی تا جایی که در زمان انتشار بازی در سال 2014 امکان داشت به ساختمان واقعی نزدیک است. احتمالا این کلیسای شبیه‌سازی‌شده یکی از دقیق‌ترین منابع برای معمارانی است که می‌خواهند روی بازسازی کلیسای نوتردام کار کنند. این خبر نه‌تنها برای فرانسوی‌ها بلکه برای تمام افرادی که به تاریخ علاقه‌مند هستند می‌تواند حیات‌بخش باشد. حال با این حجم از توجه‌ها به این بازی خبر از رایگان شدن آن می‌آید. سازندگان این بازی هیچ‌وقت نمی‌دانستند که Assassin’s Creed Unity به کمک تاریخ می‌آید. یوبی‌سافت قطعا یکی از خوش‌شانس‌ترین کمپانی‌های ساخت بازی در تاریخ شناخته خواهد شد. 
**
1 Order Star Wars: Jedi Fallen 

اگر از طرفدارهای جنگ ستارگان هستید باید به شما مژده دهیم که بازی Order Star Wars: Jedi Fallen  در دی‌ماه به بازار ارائه خواهد شد. این بازی از سری بازی‌های جنگ ستارگان است که توسط استودیو Respawn Entertainment ساخته‌ شده است که همان استودیوي سازنده سری معروف تیتان فال است. داستان بازی در زمانی بین انتقام سیت و دوره امید اتفاق می‌افتد. متأسفانه اطلاعات چندانی درباره این بازی هیجانی هنوز منتشر نشده است. پلتفرم‌های قابل‌اجرا برای این بازی Xbox One، PS4و PC است. 
**
2 Tom Clancy’s The Division  
اگر دنبال بازی‌های با تم تیراندازی هستید باید بگوییم که کمپانی یوبی سافت بازی 2 Tom Clancy’s The Division  را ارائه داده است. این بازی هیجانی در شهر واشنگتن اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های اصلی بازی یا شخصیت‌های مثبت تلاش می‌کنند تا شهر را از دست خلافکارها که می‌خواهند پایتخت را به سلطه خود دربیاورند، نجات دهند.  این بازی در فروردین‌ماه به بازار ارائه ‌شده و روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست. 
**
3   Battlefield V 
بازی Battlefield V که در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد در بخش آنلاین بسیار پرطرفدار هستند. این بازی شوتر اول‌شخص توسط کمپانی EA DICE ساخته‌ شده اما متأسفانه این بازی نسبت به نسخه قبلی پیشرفت چندانی نداشته و فقط سلاح‌ها قوی‌تر و مرگبارتر شده‌اند. البته باید بگویم که در نسخه جدید تخریب وسایل کمی سخت‌تر شده است. اما بهترین قسمت تغییرات «بتلفیلد وی» روی افکت‌های صداگذاری محیطی این بازی است که شما را با خود به عمق بازی می‌برد. شما در این بازی دست به هر چیزی که بزنید صدای آن به‌خوبی منعکس می‌شود و این قدرت صداگذاری قطعاً شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. این بازی با گرافیک فوق‌العاده‌اش روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست. 
**
4 Grand Theft Auto V
بازی «گرند تیف آتو» مطمئناً جزو بهترین بازی‌های ویدئویی است که رکورد سریع‌ترین فروش این نوع از بازی‌ها را در لیست زده است. این کمپانی در فروش روز اول خود 800 میلیون دلار از این بازی را فروخت و این خود رکوردی جهانی است. داستان بازی از این ‌قرار است که سه شخصیت اصلی با نام‌های مایکل، ترور و فرانکلین در بازی آفلاین این کمپانی بازی می‌کنند. آن‌ها مدت‌هاست که کار خلاف را کنار گذاشته و زندگی عادی خود را سپری می‌کنند؛ اما با یک اتفاق جدید زندگی آن‌ها مجدداً عوض می‌شود. آن‌ها دزدی را مجدداً شروع کرده و به داستان سوت و کور حال و هوایی اکشن می‌دهند. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست.
**
5 Shadow of the Tomb Raider
بازی Tomb raider یکي از معروف‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌ها در زمینه‌ اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید در نقش لارا کرافت که فردی دوست‌داشتنی و پرتلاش است بازی کنید. یکی از نکات مثبت این بازی زیبا طبیعی بودن نقش لاراست. این بازی با گرافیکی بسیار بالا و کیفیت عالی توانسته در بین بازی‌ها به‌خوبی بدرخشد. همچنین محیط این بازی با طراحی منحصربه‌فرد و پر از جزئیات خود توانسته دل طرفدارهای خود را به دست بیاورد. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست.
**
4Just Cause 
این بازی داستان بسیار ضعیفی دارد و فقط جنبه سرگرمی دارد. پس اگر به دنبال یک داستان خوب و پخته نمی‌گردید این بازی برای افراد بالای 15 سال مناسب است. این بازی اکشن با تم ماجراجویانه خود توانسته سرگرمی خوبی برای نوجوان‌ها باشد. این بازی از مجموعه بازی‌های شخصیت Rico Rodriguez است که در آن شخصیت اصلی با چتر و قلاب سر و کار خواهد داشت. این بازی شامل انواع ماشین و هواپیما‌ ازجمله جت است. ریکو رودریگر قهرمان داستانی این بازی در حال منفجر کردن دشمنان، اتفاقاتی جالب از ماجراجویی‌هایش در این قسمت از مجموعه‌ Just Cause به تصویر کشیده شده است. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست.
**
7 Monster Hunter: World
این بازی برای سنین 15 سال به بالا قطعا جذاب خواهد بود. یک بازی پر از دایناسورهای غول‌پیکر با نقش‌آفرینی‌های اکشن و ماجراجویانه که توسط شرکت Capcom ساخته ‌شده است. داستان این بازی حول یک راهنماي تحقیقاتی هیولاها می‌چرخد و شما در نقش یک شکارچی به همراه گروهی تحقیقاتی باید روی گونه‌های مختلف هیولاها تحقیق کرده و الدر دراگون‌ها و انرژی حاصل از آن‌ها را شناسایی کنید تا بهتر از قبل بتوانید دنیای جدید هیولاها را بشناسید. بازیکنان در ابتدا می‌توانند برای شخصیت بازی یک نام پیدا کنند و ماجراجویی خود را بدین ‌گونه آغاز کنند. بازی در حال حاضر روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست و از منتقدان نمرات بسیار خوبی کسب کرده است. 
**
NBA 2K19  8
بسکتبالیست‌ها به گوش؛ یک بازی هیجانی برای آن دسته از افرادی که به این ورزش علاقه‌مند هستند. بازیNBA 2K19   یک بازی شرط‌بندی روی تیم برنده است. شما باید به‌خوبی قدرت و توانایی بدنی بازیکن‌ها را بشناسید تا بتوانید سریع‌تر بازی کنید و مهارت‌های توپ‌اندازی خود را به رخ بکشید. قطعاً با شناخت بهتر از بازی کمتر خطا می‌کنید. این بازی یک بخش داستانی دارد که می‌توانید آن را تجربه کنید؛ پس اگر اهل رقابت کردن هستید این بازی سخت و حرفه‌ای با گرافیک بالا را حتما امتحان کنید. در قسمت راهنمای بازی شما می‌توانید از قسمت my team  تیم خود را انتخاب کنید. بازی NBA 2K19 روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC و نینتندو قابل‌اجراست. 
**
9  Code Vein
کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) سازنده این بازی ترسناک است. داستان این بازی در دنیایی فاسد و تاریک اتفاق می‌افتد که سراسر آن را دشمنان و باس‌های غول‌پیکر فراگرفته‌اند. کاربران در نقش یک Revenant در دنیای کد وین حضور پیدا می‌کنند؛ نژاد خون‌آشامی که خاطرات خود را در قبال به دست آوردن قدرت مبادله کرده است. بازیکنان، همراه خود را از Vein مشخص می‌کنند؛ جامعه‌ای پنهان که تمامی‌ Revenantها در آن حضور دارند و با به اشتراک‌گذاری قدرت‌های خود، سفرشان را در دنیای این بازی شروع می‌کنند و به جنگ با هیولا‌ها می‌روند. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4، PC قابل‌اجراست.
**
10 Daemon X Machina 
شما می‌توانید در این بازی، روبات‌هایی را که توسط هوش مصنوعی فاسد کنترل می‌شوند شکست دهید و از سیاره زمین دفاع کنید. این بازی هیجانی در چهار مرحله انجام می‌شود و شما این امکان را دارید که  لباس جنگی خود را انتخاب کنید. قابلیت شخصی‌سازی به این بازی هویت می‌دهد همین امر باعث شده تا حس بهتری در این بازی در جریان باشد. شما می‌توانید با استفاده از Arsenal ، خود را که یک لباس جنگی روباتیک بسیار پیشرفته است به انواع سلاح مجهز کنید، دراین‌بین می‌توانید سلاح‌های بیشتری را از دشمن‌های شکست‌خورده به دست آورید و حین مبارزه برای نبرد با دشمنی که قصد دارد دنیا را به پایان برساند، استراتژی‌های مختلف پیاده‌سازی کنید. تاریخ انتشار این بازی تابستان 2019 است و روی کنسول نینتندو سوئیچ قابل‌اجراست. 
**
11 Fire Emblem: Three Houses 
کمپانی نینتندو بازی جدیدی را روی کنسول خود به اسم  Fire Emblem: Three Houses ارائه داده؛ همچنین نینتندو تاریخ انتشار این بازی را چهار مردادماه اعلام کرده است. داستان بازی از این‌ قرار است که شما در ابتدای بازی در خواب عمیق هستید که پس از بیدار شدن به قدرت ویژه‌ای دست پیدا کرده و به سرزمین Garreg Mach سفر می‌کنید و به دانش‌آموزانی که آن‌جا انتظارتان را می‌کشند تدریس خواهید کرد. این دانش‌آموزان در ادامه‌ بازی، به سه سرزمین مختلف که Garreg Mach را محاصره کرده‌اند سفر می‌کنند و در مبارزاتی که طی داستان بازی درمی‌گیرند، شرکت می‌کنند. شما به دانش‌آموزان یکی از سه گروه Blue Lions، Golden Deer و Black Eagles روش‌های مختلف مبارزه را آموزش خواهید داد. دانش‌آموزان شما هم در بازی با یکدیگر ارتباط عمیقی خواهند داشت که روی عملکردشان در بازی تأثیرگذار خواهد بود. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4و PC قابل‌اجراست.
**
 512 Persona
پرسونا 5 با داستانی فوق‌العاده وارد بازار شده تا حریف‌های خود را در همان مرحله اول کنار بگذارد. قصه‌گویی و شخصیت‌پردازی، از عناصر بسیار مهم این بازی به شمار می‌آیند. داستان‌پردازی دربازی‌های ویدئویی یک امتیاز ویژه به شمار می‌رود و می‌تواند به‌راحتی کاربر را به سمت خود جذب کند. بنا به داستان خوب این بازی فروش آن هم بسیار بالا رفته است؛ به‌طوری‌که در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است. داستان هیجانی این بازی با یک روایتگری که سوار بر قطار به سمت مقصد خود می‌رود شروع می‌شود که با دیدی که دارد اتفاق را می‌تواند روایت کند تا برای مخاطب جالب به نظر برسد. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4و PC قابل‌اجراست.
**
13 2Psychonauts 
اگر یک گیمر نسبتا قدیمی باشید قطعا بازی 1 Psychonauts را که در سال 2005 به بازار عرضه‌ شده بود بازی کرده‌اید. این بازی قدیمی با پلی‌استیشن 2 ، کامپیوترهای خانگی و کنسول‌های ایکس باکس اولیه بازی می‌شد که حالت انیمه‌طور داشت و مورد استقبال خیلی از بازی‌دوست‌ها در آن زمان قرار گرفت. این بازی زیبا دنباله‌روي همان بازی قدیمی با گرافیکی بهتر است. حالا با گذشت 15 سال کمپانی سازنده این بازی زمان انتشار نسخه جدید این بازی را تابستان امسال تخمین زده است. این بازی روی پلتفرم‌های Xbox One، PS4و PC قابل‌اجراست. 
**
14 2The Surge 
این بازی در یک محیط کاملا جدید اتفاق می‌افتد؛ یک شهر ویرانه با طراحی‌های بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه که ساخت آن فقط به‌وسیله موتور ارتقا و بهبودیافته استودیو دک 13 امکان‌پذیر است. مبارزات بازی2 The Surge به لطف سیستم هدفگیری گسترش‌یافته بیشتر از همیشه تاکتیکی و خشن دنبال می‌شود. به‌علاوه توانایی‌ها، سلاح‌ها، ایمپلنت‌ها و پهپادهای جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کاراکتر خود را مجهز کرده و در نبرد خود علیه دشمنان و باس‌های جدید از آن‌ها استفاده کند. کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو و استودیو دک 13 در همکاری جدید خود اعلام کردند که این بازی شیرین در تابستان 2019 روی سیستم‌های پی سی منتشر خواهد ‌شد. 
**
15 In the Valley of Gods
استودیو کامپو سانتو که قبلا با بازی زیبای Firewatch در دنیا به‌خوبی شناخته ‌شده است این بار از بازی جدیدش رونمایی کرده است. بازی جدید این کمپانی در کشور مصر اتفاق می‌افتد. به نظر بازی تمرکز زیادی روی تاریخ مصر و البته تاریخ فیلمسازی دارد و این دو موضوع، بسیار جذاب و بکر به نظر می‌رسند. طبق توضیحات سازنده، بازیکنان در این بازی کنترل یک کاوشگر و البته یک فیلمساز بدنام به اسم رشید را برعهده‌ خواهند گرفت که آخرین شانسش برای اثبات خود به دنیا را امتحان می‌کند. او در این راه از زورا (Zora)، یکی از همکلاسی‌های قدیمی خود که البته در گذشته رابطه چندان جالبی هم با او نداشته کمک خواهد گرفت. سازندگان این بازی تاریخ انتشار آن را سال 2019 معرفی کرده‌اند اما خبری از ماه انتشار آن به گوش نمی‌رسد. این بازی روی پلتفرم pc قابل‌اجراست. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: