کد خبر: ۱۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:
هدایت گفت: با حضور رییس جمهور در ماه‌های آینده ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس و کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: افتتاح بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه‌های زیربنایی و روبنایی را در کنار افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی در فاز ۱۱ را طی ماه‌های آینده در دست اقدام داریم.

وی افزود: به منظور استقرار ادارات در شهرستان پردیس، زمین رایگان در اختیار ادارات قرار خواهیم داد و با توجه به اینکه مترو پردیس به عنوان اصلی‌ترین زیرساخت حمل و نقل ایمن، که نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد، قراردادی با ارزش یک هزار میلیارد تومان با قرارگاه خاتم الأنبیا منعقد شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به عملیاتی شدن پروژه مترو طی ماه‌های آتی خاطر نشان کرد: بر اساس قرار داد، طی ۳۶ ماه آینده ساخت مترو به پایان خواهد رسید.

هدایت گفت: به منظور رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان پردیس و در تعامل با مجموعه تامین اجتماعی و وزارت بهداشت شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد زمین رایگان در اختیار دستگاه‌های یاد شده قرار بدهد.

وی افزود: دو درمانگاه در فاز‌های ۸ و ۱۱ ساخته شده و برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی در فاز ۱۱ برنامه ریزی شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در راستای رفع مشکل تراکم بالای دانش آموزان در کلاس‌های درس، ساخت مدرسه در فاز‌های ۱۱،۵،۸،۹ را تا رسیدن به تراکم استاندارد تعداد دانش آموزان در هر کلاس درس در دست اقدام و اجرا داریم.

هدایت با اشاره افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در مسکن مهر پردیس اظهار کرد: طی شش ماه گذشته ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در پردیس افتتاح و کلنگ زنی شده است و اقدامات زیرساختی در فاز‌های پنج و ۹ با مشارکت چند شرکت خصوصی در حال انجام است.

وی در ادامه بیان کرد: ۴۰ هکتار زمین به منظور توسعه گردشگری به بخش خصوصی واگذار خواهد شد تا در کنار دیگر اقدامات این پروژه فرا منطقه‌ای در این شهر اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: پروژه ورزشی رویای شرق بزرگترین مجتمع ورزشی شرق استان امسال افتتاح خواهد شد.

هدایت با اشاره به واگذاری یک هزار هکتار زمین به پارک فناوری مطرح کرد: یک هزار هکتار زمین به پارک فناوری واگذار خواهیم کرد تا شاهد توسعه فناوری در منطقه باشیم زمین‌هایی به دانشگاه‌های آزاد و علوم شناختی در پردیس واگذار شده و در آینده‌ای نزدیک به دانشگاه پیام نور زمینی اهدا خواهیم کرد.

وی افزود: احداث سایت کارگاهی و صنعتی پردیس در راستای ایجاد اشتغال پایدار با استقرار صنایع کوچک که جز موفق‌ترین صنایع هستند، نیز در دستور کار قرار دادیم.

مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده خاطر نشان کرد: مجوز تصفیه خانه دوم از سازمان محیط زیست اخذ شده تا این مدول در کنار اول مشکلات فاضلاب پردیس را رفع کند و مجوز احداث آرامستان از سوی سازمان یادشده صادر شده و زمین محل مورد نظر زودی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: